دانلود آهنگ نگین قلبمی مجید رضوی کیفیت اصلی MP3 + متن

مجید رضوی – نگین قلبمی

دانلود اهنگ جدید مجید رضوی به نام نگین قلبمی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نگین قلبمی مجید رضوی از رسانه موزیکیشو

Majid Razavi Negine Ghalbami Download mp3 320 + Lyrics text

مجید رضوی – نگین قلبمی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 4267

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید رضوی – نگین قلبمی

نگین قلبمی واسه دلم مرهمی حالمو تو میکنی خوب فاصلت ازم نشه دور دلم قرصه که پشتمی مثل یه کوه کاش بشه زود بیای پیشم هی دلم میخواد تورو زود به زود تنگ میشه دلم یهو آروم میشم میای پیشم وقتی که هستی جلوم ببین پرتته حواس من ببین حرفته هر جا برم تو که موهاتو میریزی رو صورتت میخوام هی بشم فدات آخه من ببین پرتته حواس من ببین حرفته هر جا برم تو که موهاتو میریزی رو صورتت میخوام هی بشم فدات آخه من دلم میشه هل میگی دوستم داری پشت تلفن تا آخرش هستی دیگه باید بدی قول قلبمو بردار باشه پیش تو بیا پیشم هی دلم میخواد تورو زود به زود تنگ میشه دلم یهو آروم میشم میای پیشم وقتی که هستی جلوم ببین پرتته حواس من ببین حرفته هر جا برم تو که موهاتو میریزی رو صورتت میخوام هی بشم فدات آخه من ببین پرتته حواس من ببین حرفته هر جا برم تو که موهاتو میریزی رو صورتت میخوام هی بشم فدات آخه من
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی مانند آهنک محبوب “منم” اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ نگین قلبمی به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده نگین قلبمی مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه نگین قلبمی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ نگین قلبمی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده نگین قلبمی دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. نگین قلبمی مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک نگین قلبمی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از نگین قلبمی مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ نگین قلبمی مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای موزیک فوق العاده نگین قلبمی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نگین قلبمی مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ نگین قلبمی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نگین قلبمی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه مجید رضوی نگین قلبمی خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ نگین قلبمی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ نگین قلبمی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نگین قلبمی مجید رضوی لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مجید رضوی را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده نگین قلبمی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، نگین قلبمی مجید رضوی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مجید رضوی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه نگین قلبمی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. نگین قلبمی مجید رضوی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مجید رضوی با انتشار قطعه جذاب نگین قلبمی از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مجید رضوی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک نگین قلبمی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ نگین قلبمی مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب نگین قلبمی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده نگین قلبمی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نگین قلبمی مجید رضویاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در نگین قلبمی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه نگین قلبمی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده نگین قلبمی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نگین قلبمی مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و نگین قلبمی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نگین قلبمی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه نگین قلبمی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نگین قلبمی مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نگین قلبمی مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ نگین قلبمی به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده نگین قلبمی مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه نگین قلبمی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک نگین قلبمی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده نگین قلبمی دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. نگین قلبمی مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ نگین قلبمی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از نگین قلبمی مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ ببین پرت حواس من مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای ترانه فوق العاده ببین پرت حواس من و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا ببین پرت حواس من مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ ببین پرت حواس من در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت ببین پرت حواس من پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک مجید رضوی ببین پرت حواس من خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک ببین پرت حواس من تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه ببین پرت حواس من فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن ببین پرت حواس من مجید رضوی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده نگین قلبمی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نگین قلبمی مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و نگین قلبمی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نگین قلبمی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه نگین قلبمی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نگین قلبمی مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نگین قلبمی مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مجید رضوی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. نگین قلبمی اثری فوق العاده از مجید رضوی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مجید رضوی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار نگین قلبمی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود نگین قلبمی مجید رضوی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مجید رضوی که مربوط به انتشار نگین قلبمی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مجید رضوی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ نگین قلبمی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مجید رضوی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ نگین قلبمی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مجید رضوی در آهنگ نگین قلبمی لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب نگین قلبمی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده نگین قلبمی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نگین قلبمی مجید رضویاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در نگین قلبمی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه نگین قلبمی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده نگین قلبمی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نگین قلبمی مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و نگین قلبمی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نگین قلبمی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه نگین قلبمی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نگین قلبمی مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نگین قلبمی مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب نگین قلبمی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده نگین قلبمی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نگین قلبمی مجید رضویاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در نگین قلبمی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ نگین قلبمی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده نگین قلبمی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نگین قلبمی مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و نگین قلبمی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نگین قلبمی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه نگین قلبمی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نگین قلبمی مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نگین قلبمی مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب نگین قلبمی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده نگین قلبمی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نگین قلبمی مجید رضویاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در نگین قلبمی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ نگین قلبمی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب نگین قلبمی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده نگین قلبمی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نگین قلبمی مجید رضویاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در نگین قلبمی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ نگین قلبمی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ساحل گفته:

دوست دارم بگم واقعا عالی

ساحل گفته:

به نظر من این آهنگ عالی وخوبه

فاطمه آقامحمدی گفته:

عالی بود حتی دانلود کنید ❤️👋❤️❤️❤️😁❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

فاطمه آقامحمدی گفته:

عالی بود حتی دانلود کنید

فاطمه آقامحمدی گفته:

😘😘😘😘😘😘😘

ناشناس📡 گفته:

👏👏👏👏👏👏👏💙💙💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💖💖💖💖

Cote Girl گفته:

Nice

داریوش گفته:

سلام این آهنگ واقعاًعالی من کاملش رو دارم

🌈 گفته:

عااااااااااالللللللللیههههههههههه داداش خیلی خوب بودددددد ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

ABOlFAZl گفته:

عالیییییه

ABOlFAZl گفته:

اینم خو همه آهنگاش نصفه نیمه ان

پژمان گفته:

آفرین 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

K.A گفته:

عاشقششششششششششم،😍🌹رودس نداشته

جانا گفته:

خیییییلی عالییییییییههههه😍🧡

حمید گفته:

سلام صدای مجید رضوی عالی ولی فقط دمو میده بیرون دوتا موزیک آخرش فقط دمو بوده یا نده اگر میده کامل بده

:) گفته:

خیلی قشنگه زود بدین بیرون

вену گفته:

شاید این جمعه بیاید شاید...😐😐🍃

sh🌸 گفته:

عاالیه ولی خواهشا اینو مثل اون یکی اهنگ نکنید زودتربدین بیرون بی صبرانه منتظریم البته برا هردواهنگ🥲🙂

star گفته:

آقا زودتر بدید بیرون این آهنگو مرسی🌺

Rzh گفته:

سه سال بعد😐

Elina گفته:

خیلییی اهنگ قشنگیه واقعا😍انشالله زودتر بیاد کاملش عالیییی بوددد خیلییی

مبی گفته:

آقا کی میاد این آهنگ جون ب لب شدیم 😐

Tina گفته:

عالیه

پروا گفته:

امیدوارم این دیگ مث اونیگی نشه زودتر بیاد 😐😐

ف گفته:

چقد مسخره دوتا اهنگاش نصفه نیمه