دانلود آهنگ پنج صبح مجید رضوی | MP3 اصلی + متن

مجید رضوی – پنج صبح

دانلود اهنگ جدید مجید رضوی به نام پنج صبح با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پنج صبح مجید رضوی از رسانه موزیکیشو

Majid Razavi Panje Sobh Download mp3 320 + Lyrics text

مجید رضوی – پنج صبح

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 517

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید رضوی – پنج صبح

من تو یه اتاق تاریک و باز بارون بارید اتاق بغلیه تویی به هر دلیل در میزنم میگی کاری دارید من عاشقت شدم و تو منو نمیشناسی من حتی حسودی میکنم به اون در و دیوار دارم روانی میشم شدم یه آدم بیمار هی پشت هم خودمو میبازم توی خیالمم هر شب دارم موهاتو میبافم یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل کارم به کجا رسیده که دیگه نمیخوام هیشکی منو ببینه اینا همه از دوری و درد توئه ولی تو خوابی من بیدار الانم پنج صبحه یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.
شاید کمتر کسی باشد موزیک پنج صبح مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای ترانه فوق العاده پنج صبح و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا پنج صبح مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک پنج صبح در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت پنج صبح پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه مجید رضوی پنج صبح خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ پنج صبح تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک پنج صبح فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن پنج صبح مجید رضوی لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مجید رضوی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده پنج صبح به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، پنج صبح مجید رضوی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مجید رضوی نیز با خوشحالی از انتشار ترانه پنج صبح حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. پنج صبح مجید رضوی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مجید رضوی با انتشار آهنگ جذاب پنج صبح از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مجید رضوی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ پنج صبح رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک پنج صبح مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مجید رضوی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. پنج صبح اثری فوق العاده از مجید رضوی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مجید رضوی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار پنج صبح بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود پنج صبح مجید رضوی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مجید رضوی که مربوط به انتشار پنج صبح میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مجید رضوی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ پنج صبح همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مجید رضوی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک پنج صبح تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مجید رضوی در آهنگ پنج صبح لذت ببرید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ پنج صبح به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده پنج صبح مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک پنج صبح خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ پنج صبح بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده پنج صبح دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. پنج صبح مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه پنج صبح این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از پنج صبح مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده پنج صبح را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که پنج صبح مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و پنج صبح او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر پنج صبح به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه پنج صبح بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت پنج صبح مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از پنج صبح مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مجید رضوی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده پنج صبح به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، پنج صبح مجید رضوی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مجید رضوی نیز با خوشحالی از انتشار ترانه پنج صبح حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. پنج صبح مجید رضوی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مجید رضوی با انتشار اهنگ جذاب پنج صبح از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مجید رضوی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ پنج صبح رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک پنج صبح مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ پنج صبح مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای آهنگ فوق العاده پنج صبح و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا پنج صبح مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ پنج صبح در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت پنج صبح پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه مجید رضوی پنج صبح خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک پنج صبح تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه پنج صبح فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن پنج صبح مجید رضوی لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مجید رضوی با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. پنج صبح اثری فوق العاده از مجید رضوی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مجید رضوی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار پنج صبح بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود پنج صبح مجید رضوی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مجید رضوی که مربوط به انتشار پنج صبح میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مجید رضوی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه پنج صبح همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مجید رضوی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه پنج صبح تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مجید رضوی در اهنگ پنج صبح لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مجید رضوی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. پنج صبح اثری فوق العاده از مجید رضوی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مجید رضوی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار پنج صبح بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود پنج صبح مجید رضوی جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مجید رضوی که مربوط به انتشار پنج صبح میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مجید رضوی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ پنج صبح همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مجید رضوی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه پنج صبح تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مجید رضوی در آهنگ پنج صبح لذت ببرید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک پنج صبح به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده پنج صبح مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ پنج صبح خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک پنج صبح بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده پنج صبح دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. پنج صبح مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ پنج صبح این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از پنج صبح مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک پنج صبح به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده پنج صبح مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ پنج صبح خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ پنج صبح بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده پنج صبح دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. پنج صبح مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه پنج صبح این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از پنج صبح مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده پنج صبح را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که پنج صبح مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و پنج صبح او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر پنج صبح به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه پنج صبح بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت پنج صبح مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از پنج صبح مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب پنج صبح را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده پنج صبح در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. پنج صبح مجید رضویاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در پنج صبح تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ پنج صبح حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب پنج صبح را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده پنج صبح در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. پنج صبح مجید رضویاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در پنج صبح تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک پنج صبح حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

مجید رضوی پنج صبح را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مجید رضوی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از مجید رضوی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مجید رضوی ترانه پنج صبح را جزو بهترین کارهای او می دانند. پنج صبح مجید رضوی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه پنج صبح مجید رضوی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک پنج صبح مجید رضوی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: