اهنگ محسن ابراهیم زاده تو یار منی | دانلود تو یار منی محسن ابراهیم زاده + متن کامل

محسن ابراهیم زاده – تو یار منی

دانلود اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تو یار منی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تو یار منی محسن ابراهیم زاده از رسانه موزیکیشو

Mohsen Ebrahimzadeh To Yare Mani Download mp3 320 + Lyrics text

محسن ابراهیم زاده – تو یار منی

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 14

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده – تو یار منی

بذار همه ببینن کنار منی بین همه آدما تو یار منی تو دوایی و پرستار منی دو ثانیه دوری تو که خیلیه علاقه ای که به تو دارم دلیه بذار همه بدونن مال منی مشکلیه تا تو باشی دلم رو به یه حال خوب و مطلوبه تو مدام رو به روم باشی خوبه حالا حالاها کنارم باش بگو حتی تو بارم باش میبینم تورو هول میشم جونم به فداش من عاشقم به جون تو نمیتونم بدون تو مرام عاشقی فقط نشسته در درون تو تو ماه بی قرار من بیا زمین کنار من بتاب بر من … میدونی علاقه ی ما دو طرفس میدونی نباشی هوا یه جوری خفس که میخوام نباشم دیگه تو دنیا … میدونی که خواستن ما اتفاقی نیست به چشای دورمون که اعتمادی نیست که رقم بزنن یا به هم بزنن … تا تو باشی دلم رو به یه حال خوب و مطلوبه تو مدام رو به روم باشی خوبه حالا حالاها کنارم باش بگو حتی تو بارم باش میبینم تورو هول میشم جونم به فداش من عاشقم به جون تو نمیتونم بدون تو مرام عاشقی فقط نشسته در درون تو تو ماه بی قرار من بیا زمین کنار من بتاب بر من …
توضیحات

آهنگ ملایم و نسبتا آرام، با ریتمی بسیار دلنواز، به نام “تو یار منی” از محسن ابراهیم زاده رو براتون آماده کردیم . این آهنگ احساسی برای این روزهای قرنطینه که در خانه هستید انتخاب خوبی است تا حال و هوای خودتون و اطرافیانتون رو عوض کنید.

این آهنگ عاشقانه یکی از تک آهنگ های خوب محسن ابراهیم زاده است که در سال 1397 منتشر شده است. آهنگسازی آن توسط خود محسن ابراهیم زاده و تنظیم آن توسط میثم اکبری به زیبایی انجام شده است.

متن این آهنگ بسیار گرم و صمیمی میباشد و حس خوب عشق را به شما منتقل میکند و مطلوب زوج هایی میباشد که از خانه ماندن در این روز های قرنطینه کرونایی کسل شده اند و نیاز به یک روحیه تازه و انرژی خوب دارند تا قوی تر از قبل به مبارزه با کرونا ادامه دهند. حتی می تونید در این روزها در مکان های خلوت به پیاده روی بروید و از هوای تازه بهاری لدت ببرید.

شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل ان را برای شما آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: