اهنگ جانم تو محسن ابراهیم زاده + دانلود آهنگ اصلی و متن

محسن ابراهیم زاده – جانم تو

دانلود اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام جانم تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جانم تو محسن ابراهیم زاده از رسانه موزیکیشو

Mohsen Ebrahimzadeh Janam To Download mp3 320 + Lyrics text

محسن ابراهیم زاده – جانم تو

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 145

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده – جانم تو

تو دلیلی دل تنگم تویی عشق قشنگم تو همونی که سر تو حاضرم با همه ی دنیا بجنگم حال و روزم بی تو بارون شده با تو آروم شده این دل سنگم نفس نفس غوغاس و بس چشمای تو دیوونه کنندس من و عطر گیسوی تو تیغ ابروی مثل شمشیر برندس من جانم تو جانانم تو بیمار شدم دردی و درمانم تو آخه جون من به جونت بستس میمیرم و میرم از دست اخم نکن پیش من از قصد ... من جانم تو جانانم تو بیمار شدم دردی و درمانم تو آخه جون من به جونت بستس میمیرم و میرم از دست اخم نکن پیش من از قصد ... انقد آرومم کنار تو باورش سخته واسه خودم معجزه کردی تو زندگیم خدارو شکر که عاشقت شدم من جانم تو جانانم تو بیمار شدم دردی و درمانم تو آخه جون من به جونت بستس میمیرم و میرم از دست اخم نکن پیش من از قصد ... من جانم تو جانانم تو بیمار شدم دردی و درمانم تو آخه جون من به جونت بستس میمیرم و میرم از دست اخم نکن پیش من از قصد ...
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد میباشد.

محسن ابراهیم زاده خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک جانم تو به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده جانم تو محسن ابراهیم زاده میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محسن ابراهیم زاده دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک جانم تو خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ جانم تو بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده جانم تو دعوت کرده است. محسن ابراهیم زاده به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. جانم تو محسن ابراهیم زادهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محسن ابراهیم زاده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه جانم تو این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محسن ابراهیم زاده از آن مستثنی نیست. امیدواریم از جانم تو محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن ابراهیم زاده را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده جانم تو به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، جانم تو محسن ابراهیم زاده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن ابراهیم زاده نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ جانم تو حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. جانم تو محسن ابراهیم زاده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن ابراهیم زاده با انتشار آهنگ جذاب جانم تو از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن ابراهیم زاده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک جانم تو رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه جانم تو محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن ابراهیم زاده را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده جانم تو به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، جانم تو محسن ابراهیم زاده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن ابراهیم زاده نیز با خوشحالی از انتشار قطعه جانم تو حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. جانم تو محسن ابراهیم زاده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن ابراهیم زاده با انتشار موزیک جذاب جانم تو از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن ابراهیم زاده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ جانم تو رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ جانم تو محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محسن ابراهیم زاده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب جانم تو را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده جانم تو در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محسن ابراهیم زاده در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. جانم تو محسن ابراهیم زادهاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محسن ابراهیم زاده نیز در جانم تو تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک جانم تو حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن ابراهیم زاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ جانم تو جدیدترین اثر محسن ابراهیم زاده است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن ابراهیم زاده با موزیک جانم تو سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. جانم تو محسن ابراهیم زاده یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که محسن ابراهیم زاده برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن ابراهیم زاده، جانم تو را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن ابراهیم زاده به ارمغان آورد. امیدواریم محسن ابراهیم زاده بعد از جانم تو باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ جانم تو محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز محسن ابراهیم زاده با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محسن ابراهیم زاده در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده جانم تو را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که جانم تو محسن ابراهیم زاده یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محسن ابراهیم زاده و جانم تو او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محسن ابراهیم زاده سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر جانم تو به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محسن ابراهیم زاده امیدوار است با عاشقانه جانم تو بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت جانم تو محسن ابراهیم زاده باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از جانم تو محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محسن ابراهیم زاده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب جانم تو را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده جانم تو در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محسن ابراهیم زاده در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. جانم تو محسن ابراهیم زادهاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محسن ابراهیم زاده نیز در جانم تو تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه جانم تو حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

محسن ابراهیم زاده جانم تو را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران محسن ابراهیم زاده را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از محسن ابراهیم زاده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران محسن ابراهیم زاده ترانه جانم تو را جزو بهترین کارهای او می دانند. جانم تو محسن ابراهیم زاده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه جانم تو محسن ابراهیم زاده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه جانم تو محسن ابراهیم زاده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
همون نفسی که تو آهنگ جانم تو محسن بود😌✨ گفته:

جییییییییییییییییییییغغغغغغغغ ذووووووووق اسم من نفسهههه دوستام همه حسودیشون شد میگن چرا محسن اسم مارو نگف🤣 خیلی اهنگ درجه یکی بود مخصوصا برای من فوق‌العاده بووود اصلا هم به حرف هیتر ها توجه نکن تو همیشه عالی بودی و برعکس خیلیا خودت با تلاشی که داشتی به اینجایی که هستی رسیدی و لیاقتت خیلی بیشتر از ایناست امیدوارم همیشه موفق باشی...دوست داریم هنرمند مردمی🙂❤️

فن محسن ابراهیم زاده گفته:

عالیه همین جوری پیش بری چشم حسوداتو درآوردی موفق باشی همیشه محسن جان💚

علیرضا وکیلی زارع گفته:

سلام محسن جانم من یکی از طرفداران دواتیشه شما هستم‌ دو ساله که طرفدارتم و هنوز هم شما رو ندیدم من عاشقتم همه اهنگ های شما در دنیا تک هستند من شما رو خیلی دوست دارم که حد و اندازه نداره بخاطر شما حاظرم هر کاری بکنم شما عشق زندگی منی عاشقتم عزیزم

ساغر گفته:

Very gorgeous Very beautiful Very nice Very good Top Epic Excellent Spectacular Awesome Fantastic Amazing Interesting Exciting Cool Great Perfect Wonderful Terrific Scenic Magic Top notch Really nice I passionate about you 🤤 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤I love you like crazy

❤️❤️❤️ گفته:

فوق العاده ❤️😌

زهرا گفته:

قشگنه مرسی

یه بنده خدا گفته:

سلام خیلی زیباست این آهنگ و همچنین روحیه آدم خوب میشه ❤️

#محسنی گفته:

Nice❤️