دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده خیلی مردی | کیفیت اصلی MP3 + متن

محسن ابراهیم زاده – خیلی مردی

دانلود اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام خیلی مردی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خیلی مردی محسن ابراهیم زاده از رسانه موزیکیشو

Mohsen Ebrahimzadeh Kheyli Mardi Download mp3 320 + Lyrics text

محسن ابراهیم زاده – خیلی مردی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 923

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده – خیلی مردی

اگه دلم تنگه برات توی سرم جنگه برات خودمو سرگرم میکنم یه جوری از فکرت درام چرا میخوای دورم کنی مجبورم کنی رو نقطه ضعفم دست نذار دوری تو آخه سخته برام بی تو شبا برای من پره بهانته هرچی گناهه پای من هرچی حرف و قضاوته میدونم یه روز برمیگردی با بد و خوب من تو که سر میکردی باشه حق با توئه من بد بودم باشه اصلا تو خوب باشه خیلی مردی دل پره دلشوره چقد راهمون از هم دوره همیشه اونه که میگه میمونه زود میره رسم دنیامون اینه بعضی حرفا سنگینه میری و برمیگردی میگی که تقدیره میدونم یه روز برمیگردی با بد و خوب من تو که سر میکردی باشه حق با توئه من بد بودم باشه اصلا تو خوب باشه خیلی مردی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن ابراهیم زاده را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده خیلی مردی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خیلی مردی محسن ابراهیم زاده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن ابراهیم زاده نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ خیلی مردی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خیلی مردی محسن ابراهیم زاده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن ابراهیم زاده با انتشار موزیک جذاب خیلی مردی از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن ابراهیم زاده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک خیلی مردی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه خیلی مردی محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محسن ابراهیم زاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. خیلی مردی اثری فوق العاده از محسن ابراهیم زاده است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محسن ابراهیم زاده سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار خیلی مردی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود خیلی مردی محسن ابراهیم زاده جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محسن ابراهیم زاده که مربوط به انتشار خیلی مردی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محسن ابراهیم زاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه خیلی مردی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محسن ابراهیم زاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ خیلی مردی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محسن ابراهیم زاده در موزیک خیلی مردی لذت ببرید.

محسن ابراهیم زاده خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک خیلی مردی به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده خیلی مردی محسن ابراهیم زاده میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محسن ابراهیم زاده دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک خیلی مردی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه خیلی مردی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده خیلی مردی دعوت کرده است. محسن ابراهیم زاده به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خیلی مردی محسن ابراهیم زادهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محسن ابراهیم زاده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ خیلی مردی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محسن ابراهیم زاده از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خیلی مردی محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن ابراهیم زاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ خیلی مردی جدیدترین اثر محسن ابراهیم زاده است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن ابراهیم زاده با موزیک خیلی مردی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. خیلی مردی محسن ابراهیم زاده یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که محسن ابراهیم زاده برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن ابراهیم زاده، خیلی مردی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن ابراهیم زاده به ارمغان آورد. امیدواریم محسن ابراهیم زاده بعد از خیلی مردی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه خیلی مردی محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

محسن ابراهیم زاده خیلی مردی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران محسن ابراهیم زاده را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از محسن ابراهیم زاده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران محسن ابراهیم زاده ترانه خیلی مردی را جزو بهترین کارهای او می دانند. خیلی مردی محسن ابراهیم زاده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه خیلی مردی محسن ابراهیم زاده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه خیلی مردی محسن ابراهیم زاده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ خیلی مردی محسن ابراهیم زاده را نشنیده باشد. محسن ابراهیم زاده دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محسن ابراهیم زاده برای ترانه فوق العاده خیلی مردی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا خیلی مردی محسن ابراهیم زاده همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه خیلی مردی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محسن ابراهیم زاده در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت خیلی مردی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه محسن ابراهیم زاده خیلی مردی خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود محسن ابراهیم زاده نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه خیلی مردی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محسن ابراهیم زاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه خیلی مردی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن خیلی مردی محسن ابراهیم زاده لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سعیده گفته:

مثل همیشه محشره و عالی بوده ❤❤❤

مریم گفته:

عالی بود 😍 ایول حالا شد آقا محسن خیلی وقت بود سبک خوندنت عوض شده بود ، اما بااین آهنگ و این صدای زیباتون یاد عشق و زنده کردی برام دست مریزاد

Sayna گفته:

خیلی خوبه 👌

حسام گفته:

عالی

فن ابدی محسن دلبر زاده گفته:

محسن جان آهنگ جدیدت خیلی قشنگه❤️

محسن ابراهیم زاده گفته:

مثل همیشه محشره،عالیه دورت بگردم❤️

M.R گفته:

عالی درجه یک ..موزیکی پر از احساس ❤

مهرداد گفته:

عالیییییییی

// گفته:

فوق العاده بودددددددد😍❤❤❤❤❤💜💜💜💜💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚

۰۰ گفته:

مثل همیشهههههه عالییییههههههه😍😍😍💥💥💥💥💥💥💥❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💛💛💛💛💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💜💜💜💜

M گفته:

عاااالیییهههههه😍😍💥💥❤❤❤❤

M گفته:

واااااییی عالییی 😍😍😍😍💥💥❤❤❤❤❤❤