اهنگ محسن ابراهیم زاده دلم ازت شکسته دانلود ‌MP3 320 + متن کامل

محسن ابراهیم زاده – دلم ازت شکسته

دانلود اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام دلم ازت شکسته با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده از رسانه موزیکیشو

Mohsen Ebrahimzadeh Delam Azat Shekaste Download mp3 320 + Lyrics text

محسن ابراهیم زاده – دلم ازت شکسته

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 258

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده – دلم ازت شکسته

خودم کجام دلم کجاست بهش نگید حالم بده بهش دروغکی بگین بگید که قیدتو زده لک زده دلم براش نمیره از سر من حال و هواش میدونم منو فراموش میکنه کاش منم یادم بره یواش یواش ببین دلم ازت شکسته خیلی وقته منتظرم بسه خسته شدم خسته شدم خسته بهش بگید تموم شده ببین دلم ازت شکسته خیلی وقته منتظرم بسه خسته شدم خسته شدم خسته بهش بگید تموم شده یه مدته تو زندگیم جاش خالیه حال من خرابه حال اون عالیه رفته و خبر نداره این روزا دلم چه حالیه لک زده دلم براش نمیره از سر من حال و هواش میدونم منو فراموش میکنه کاش منم یادم بره یواش یواش ببین دلم ازت شکسته خیلی وقته منتظرم بسه خسته شدم خسته شدم خسته بهش بگید تموم شده ببین دلم ازت شکسته خیلی وقته منتظرم بسه خسته شدم خسته شدم خسته بهش بگید تموم شده
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز محسن ابراهیم زاده با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محسن ابراهیم زاده در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده دلم ازت شکسته را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محسن ابراهیم زاده و دلم ازت شکسته او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محسن ابراهیم زاده سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دلم ازت شکسته به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محسن ابراهیم زاده امیدوار است با عاشقانه دلم ازت شکسته بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن ابراهیم زاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ دلم ازت شکسته جدیدترین اثر محسن ابراهیم زاده است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن ابراهیم زاده با موزیک دلم ازت شکسته سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که محسن ابراهیم زاده برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن ابراهیم زاده، دلم ازت شکسته را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن ابراهیم زاده به ارمغان آورد. امیدواریم محسن ابراهیم زاده بعد از دلم ازت شکسته باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز محسن ابراهیم زاده با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محسن ابراهیم زاده در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده دلم ازت شکسته را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محسن ابراهیم زاده و دلم ازت شکسته او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محسن ابراهیم زاده سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دلم ازت شکسته به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محسن ابراهیم زاده امیدوار است با عاشقانه دلم ازت شکسته بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محسن ابراهیم زاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلم ازت شکسته اثری فوق العاده از محسن ابراهیم زاده است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محسن ابراهیم زاده سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلم ازت شکسته بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محسن ابراهیم زاده که مربوط به انتشار دلم ازت شکسته میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محسن ابراهیم زاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک دلم ازت شکسته همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محسن ابراهیم زاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک دلم ازت شکسته تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محسن ابراهیم زاده در قطعه دلم ازت شکسته لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن ابراهیم زاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه دلم ازت شکسته جدیدترین اثر محسن ابراهیم زاده است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن ابراهیم زاده با ترانه دلم ازت شکسته سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که محسن ابراهیم زاده برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن ابراهیم زاده، دلم ازت شکسته را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن ابراهیم زاده به ارمغان آورد. امیدواریم محسن ابراهیم زاده بعد از دلم ازت شکسته باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده را نشنیده باشد. محسن ابراهیم زاده دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محسن ابراهیم زاده برای آهنگ فوق العاده دلم ازت شکسته و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک دلم ازت شکسته در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محسن ابراهیم زاده در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت دلم ازت شکسته پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه محسن ابراهیم زاده دلم ازت شکسته خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود محسن ابراهیم زاده نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک دلم ازت شکسته تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محسن ابراهیم زاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ دلم ازت شکسته فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محسن ابراهیم زاده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب دلم ازت شکسته را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده دلم ازت شکسته در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محسن ابراهیم زاده در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زادهاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محسن ابراهیم زاده نیز در دلم ازت شکسته تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه دلم ازت شکسته حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

محسن ابراهیم زاده دلم ازت شکسته را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران محسن ابراهیم زاده را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از محسن ابراهیم زاده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران محسن ابراهیم زاده ترانه دلم ازت شکسته را جزو بهترین کارهای او می دانند. دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مجید پاک فطرت گفته:

خیلی حال کردم،من یک هفته انگشت دست چپ درانجام کار ازدست دادم.خیلی حالم خراب بود بااین آهنگ محسن جان داداشم مسکن بود برای دردم وروحم موفق و سربلند باشی عشقم.توی فقط عشق.

رکسان گفته:

خوبه آفرین😶

ساغر گفته:

تاج سرم عالی بود نفسم👑👑👑👑🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇♥️

محسنی گفته:

عالییییی

میثم گفته:

یه حااااالیییییه😬

m.ebrahimzadeh.zahra.fan گفته:

دورش بگردم الهییی محسن همیشه عالی بوده و هست و خواهد بود ،امیدوارم هرجا ک هست همیشه موفق باشه ما فن پیج هاشم همیشه ازش طرفداری میکنیم و هیچ وقت فراموشش نمیکنیم 😉 محسنی ام تا ابد😎❤️

سوگند گفته:

عالی من عاشق کارای محسن ابراهیم زاده ام اما با این کارش حال نکردم