عاشق شدن محسن ابراهیم زاده | دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده عاشق شدن {با کیفیت اصلی}

محسن ابراهیم زاده – عاشق شدن

دانلود اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام عاشق شدن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عاشق شدن محسن ابراهیم زاده از رسانه موزیکیشو

Mohsen Ebrahimzadeh Ashegh Shodan Download mp3 320 + Lyrics text

محسن ابراهیم زاده – عاشق شدن

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده – عاشق شدن

دله من با دله تو خوشه… بدجوری دوریت منو میکشه! تو باشی من رو هوام… تو دوائی و تمام… بی تو دنیارو نمیخوام… عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی‌قراری داره… دوس داره هر کاری میکنی دل از کارات سر دراره… بدجوری بی‌تابی داره ، تا خود صبح بیخوابی داره! ای وای از عشق… عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی‌قراری داره… دوس داره هر کاری میکنی دل از کارات سر دراره… بدجوری بی‌تابی داره ، تا خود صبح بیخوابی داره! ای وای از عشق… کی میتونه مثه تو پا به پای دلم باشه؟ یه جوری دل میتونه با تو بی‌پروا شه! که اگه هرچی فاصلس به من و تو اصرار کنه… نمیتونه ما دو تارو به دوری وادار کنه… عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی‌قراری داره… .  . دوس داره هر کاری میکنی دل از کارات سر دراره… بدجوری بی‌تابی داره ، تا خود صبح بیخوابی داره! ای وای از عشق…
توضیحات

کمی هم عاشق شدن می تواند به ادم انگیزه هر کاری را دهد. درواقع عشق تنها برای دو فرد جوان که می خواهند زیر یک سقف زندگی کنند نیست. عشق برای اجسام نیز به کار می رود. کافی است چیزی یا کسی را فراتر از ماورای تصور دوست داشته باشید. آنگاه می توان گفت عاشق شده اید.

اما مهم ترین عشق به نظر همان عشق به موفقیت است. ممکن است در این مسیر بسیار شکست عشقی بخورید اما بازهم می توان منت کشید و مسیر را بهتر و محکم تر ادامه داد. اینبار شما می توانید موزیک عاشق شدن محسن ابراهیم زاده را با 2 کیفیت خوب و عالی از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید.

محسن ابراهیم زاده را کسی تا قبل از دونه دونه به این شدت نمی شناخت و قطعا مهم ترین عامل شهرت او شروع فعالیت مجددش با موزیک دونه دونه بود. محسن قبل ها نیز موزیک های بسیاری را منتشر کرده بود. می توان به موزیک هنوزم او اشاره نمود که سال ها قبل در ماشین ها و دورهمی ها شنیده می شد.

عاشق شدن محسن ابراهیم زاده از موزیک های شاد، عاشقانه و در عین حال احساسی می باشد. امیدواریم با شنیدن این موزیک ریتمیک نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: