هنوزم چشمای تو محسن ابراهیم زاده | دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده هنوزم چشمای تو + متن

محسن ابراهیم زاده – هنوزم

دانلود اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام هنوزم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هنوزم محسن ابراهیم زاده از رسانه موزیکیشو

Mohsen Ebrahimzadeh Hanoozam Download mp3 320 + Lyrics text

محسن ابراهیم زاده – هنوزم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 46

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده – هنوزم

هنوزم خاطره هات برام مثه عمر دوبارست هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی می لرزه هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه هنوزم چشمای تو مثه شبای پر ستارست هنوزم خاطره هاات برام مثه عمر دوبارست هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی می لرزه هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره دیگه دیره اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمیگیره شاهینم تو قفسه خدا شاهینم تو قفسه اااای یار هنوزم مثه قدیما وقتی چشماتو میبندی از تو آرامش میگیرم هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی می لرزه هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره دیگه دیره اما افسوس با نه خاستن دلم آروم نمیگیره شاهینم تو قفسه خدا شاهینم تو قفسه اااای یار
توضیحات

شاید گفت به تازگی بود که موزیک رونق گرفته و اکثر تمامی قشرها موزیک هایی متناسب با نوع سلیقه خود گوش میدادند. هنوزم یکی از موزیک های بیس دار و عاشقانه بود که به سبک آن زمان توانسته بود شهرت یابد اما هنوز کسی خواننده آن را نمی شناخت و آنچنان علاقه ای بر این مسئله نبود.

اما امروزه قبل از فهمیدن اسم موزیک سعی داریم تا اسم خواننده را یاد بگیریم تا با توجه به شناختی که از او بدست می آوریم بتوانیم موزیک جدید او را پس از انتشار در اختیار داشته باشیم. هنوزم موزیکی قدیمی و احساسی از خواننده خوش صدا و دوستداشتنی محسن ابراهیم زاده می باشد.

محسن ابراهیم زاده که با موزیک دونه دونه به شهرت نهایی خود رسید اکنون توانسته همه شنونده ها موزیک را به خود جذب کند. هنوزم محسن ابراهیم زاده از آهنگ های زیر خاکی او محسوب شده که هم اکنون با 2 کیفیت خیلی خوب و عالی در رسانه موزیکیشو برای شما علاقه مندان قرار داده شد تا بتوانید براحتی دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این اهنگ نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ناشناس گفته:

خیلللللللللللللللیییییییبی عالییییییییییی

رها گفته:

خیییییییییییییییلی بد