آهنگ کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده | دانلود 320 و 128 + متن

محسن ابراهیم زاده – کاشکی بارون بزنه

دانلود اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام کاشکی بارون بزنه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده از رسانه موزیکیشو

Mohsen Ebrahimzadeh Kashki Baroon Bezane Download mp3 320 + Lyrics text

محسن ابراهیم زاده – کاشکی بارون بزنه

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیازها: 4856

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده – کاشکی بارون بزنه

به سرم زده بازم خیلی به تو من مینازم من خرابم به دلم افتاده بدجوری گیرت افتاده من خرابم از قضا درگیر چشماتم و من درگیر کارات و همه حرفاتم آسمون درگیر چشماته که وقتی تو میبندی شبا دیگه ماه ندارم کاشکی بارون بزنه آسمون فریاد بزنه عشق من و جون منو یکی به دلم سر بزنه من خریدارم با تو کار دارم به تو درگیرم و از عاشقی بیزارم کاشکی بارون بزنه آسمون فریاد بزنه عشق من و جون منو یکی به دلم سر بزنه من خریدارم با تو کار دارم به تو درگیرم و از عاشقی بیزارم توی کوچه زیر بارون دلی که گیرته دل وامونده یه عمره که نمک گیرته تا تهش هستم به تو وابستم منی که عاشقتم و دل تو بستم وصله و پینه دل من بسه بسه دیگه از همه چی خستم به تو وابستم و دل بستم و هستم تا تهش میدونی دل به تو بستم و هستم من تا تهش کاشکی بارون بزنه آسمون فریاد بزنه عشق من و جون منو یکی به دلم سر بزنه من خریدارم با تو کار دارم به تو درگیرم و از عاشقی بیزارم کاشکی بارون بزنه آسمون فریاد بزنه عشق من و جون منو یکی به دلم سر بزنه من خریدارم با تو کار دارم به تو درگیرم و از عاشقی بیزارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز محسن ابراهیم زاده با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محسن ابراهیم زاده در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده کاشکی بارون بزنه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محسن ابراهیم زاده و کاشکی بارون بزنه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محسن ابراهیم زاده سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر کاشکی بارون بزنه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محسن ابراهیم زاده امیدوار است با عاشقانه کاشکی بارون بزنه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محسن ابراهیم زاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. کاشکی بارون بزنه اثری فوق العاده از محسن ابراهیم زاده است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محسن ابراهیم زاده سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار کاشکی بارون بزنه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محسن ابراهیم زاده که مربوط به انتشار کاشکی بارون بزنه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محسن ابراهیم زاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک کاشکی بارون بزنه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محسن ابراهیم زاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک کاشکی بارون بزنه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محسن ابراهیم زاده در ترانه کاشکی بارون بزنه لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن ابراهیم زاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ کاشکی بارون بزنه جدیدترین اثر محسن ابراهیم زاده است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن ابراهیم زاده با موزیک کاشکی بارون بزنه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که محسن ابراهیم زاده برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن ابراهیم زاده، کاشکی بارون بزنه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن ابراهیم زاده به ارمغان آورد. امیدواریم محسن ابراهیم زاده بعد از کاشکی بارون بزنه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن ابراهیم زاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه کاشکی بارون بزنه جدیدترین اثر محسن ابراهیم زاده است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن ابراهیم زاده با موزیک کاشکی بارون بزنه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که محسن ابراهیم زاده برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن ابراهیم زاده، کاشکی بارون بزنه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن ابراهیم زاده به ارمغان آورد. امیدواریم محسن ابراهیم زاده بعد از کاشکی بارون بزنه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

محسن ابراهیم زاده کاشکی بارون بزنه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران محسن ابراهیم زاده را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از محسن ابراهیم زاده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران محسن ابراهیم زاده ترانه کاشکی بارون بزنه را جزو بهترین کارهای او می دانند. کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محسن ابراهیم زاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. کاشکی بارون بزنه اثری فوق العاده از محسن ابراهیم زاده است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محسن ابراهیم زاده سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار کاشکی بارون بزنه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود کاشکی بارون بزنه محسن ابراهیم زاده جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محسن ابراهیم زاده که مربوط به انتشار کاشکی بارون بزنه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محسن ابراهیم زاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه کاشکی بارون بزنه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محسن ابراهیم زاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ کاشکی بارون بزنه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محسن ابراهیم زاده در موزیک کاشکی بارون بزنه لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
محسن ابراهیم زاده گفته:

مثل همیشه عالیییی دورت بگردم♥️ ایشالا هرروز بیشتراز همیشه بدرخشی و چشم حسودات کور بشه ایشالا🥺♥️

Eshgham Mohsen گفته:

عجق خدمی 🥰 عاشقتم😘 الهیییی چشم حسودات بترکه ❤

ساغر گفته:

ساغر فداتشه آخه دلبرررررررر😍😍😍😍 چقده ماهی آخه🥺 عاااااااالی محشر بی نهایت ازت سپاسگزارم که با بودنت باعث میشی زندگی کنم باعث میشی شاد باشم باعث میشی آروم بشم✌🏻😥🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💋

نازی محسنی گفته:

عالی بود عزیزم:) بدرخشی همیشه آقای ابراهیم زاده😎 بی صبرانه منتظر دونه دونه ۳ هم هستیماااا😅 عاشق ماشقتم😄

رونیکا محسنی گفته:

عالیییی مث همیشه محی جونمممم🌺🌺🌺🌺Ⓜ️Ⓜ️Ⓜ️Ⓜ️Ⓜ️♥️♥️♥️

M.R گفته:

این موزیک عالیه به قدری با احساس و زیبا خوندن آقای ابراهیم زاده که واقعا حس و حال زیبایی بهمون منتقل میشه وقتی به این موزیک زیبا گوش میدیم .

محسنی ام تا ابد✌🏻💛 گفته:

زود تر بدمنتشرش کنیددد عالیهههههه❤❤❤❤❤

تا ابد محسنی گفته:

مثل همیشه عالی بود محسن حان

دخی محسنی گفته:

عالی بود دلبر خوش صدا بدرخشی نفس

بهار گفته:

عالییییییییییی 🤍♥️ مثل‌ همیشه درخشیدی ⭐🤍🤤

مهلقا گفته:

عالییییییییییییییییییییییییییییی

پوریا حامدی گفته:

مثل همیشه درجه ۱