دانلود اهنگ کرونا مازندرانی | دانلود اهنگ شاد کرونا مازندرانی | محسن تجری کرونا جلیل حسینی + متن کامل

محسن تجری و جلیل حسینی – کرونا

دانلود اهنگ جدید محسن تجری به نام کرونا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کرونا محسن تجری از رسانه موزیکیشو

Mohsen Tajari Corona Download mp3 320 + Lyrics text

محسن تجری و جلیل حسینی – کرونا

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 71

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن تجری و جلیل حسینی – کرونا

ته بمویی شادی بورده تموم ملت ره آسیب بزویی ماسک و دستکش ره بزنین کرونای تِکِ سر ره بزنین ای خفاش پَل پَلی گوش ته دست چه مردم بیینه بی‌خوش خار شه دست و لنگ ره قشنگ بَشورین با صابون گلنار بَشورین دردسر بییته جهان ره شَر بییته کرونای میکروبی، بی‌تربیت بییته کرونا آی چنه بی‌شعوری ایرانی (…) دست بَشورین . کرونای مَله همه میکروبی نکا تا بهشهر‌ هَسه (…) الهی بَمیره کرونا تنه مار ایرانی‌ها بیننه همه گرفتار جلیل برار، موتور اره ره بیر برو برار چی بیه برار برار کرونا بیمو، خله بدجووره الان دِرس کمی برار، ابوالفضل جان بوریم هاریشین کی در اِنه ؟(۲) از ووهان چین کرونا در اِنه بین ویروسا تکه، خیلی میکروبی در اِنه (۲) . محسن برار این چه ویروسی هسه برار؟ برار من ته ره بئوتِمه وه خله بدجوره الان وِره درِست کمی الان زنگ زمی داداش مسعود قاسمی غول مرحله آخر . هاریشین کی بموئه (۲) غول مرحله آخر بَموئه کرونا کنار بوره، مسعود قاسمی بَموئه . . مازندران مازندران سرطانه ویروسی اخ تو چَنه لوسی نَخاشه ویروسی اگه (..) بوی کِمه ته ره وایتکسی کرونا ویروس بمیره هیچ کسِ ره نَییره کل ایران دله هیچ کسِ ره نییره .
توضیحات

در این روزها که همه دنیا و مخصوصا ما ایرانیان شدیدا ناراحت و نگران ویروس کرونا و شیوع آن در کشور و شهرهایمان هستیم ، بد نیست که روحیه ای عوض کنیم و به آهنگ شاد مازندرانی کرونا با صدای محسن تجری و جلیل حسینی گوش دهیم بلکه دلمان شاد شود. کرونا در ایران بسیار زود گسترش یافته و این روزهای اسفند و آخر سال ۱۳۹۸ را بر خلاف اکثر سال های گذشته که مردم به شادی و روحیه دم عید مشغول به خرید و دید و بازدید میشدند، باعث شده است تا امسال همه در خانه های خود قرنطینه شوند.

در این بحبوحه غمگین و ناراحت کننده که همه در خانه های خود قرنطینه هستیم و فعالیت خارج از خانه زیادی نداریم شنیدن این آهنگ های شاد کرونا علی الخصوص اگر مازندرانی باشد دیگر لذت دیگری دارد و شاید روحیه ی ما را برگرداند و امیدوار به بهبود شرایط و اوضاع نگه دارد. اهنگ کرونا را با خانواده و دوستانتان گوش دهید و حتی با آن برقصید تا گذر این ایام سخت در خانه ماندن بر شما آسان تر شود.

موزیکیشو امیدوار است هر چه سریع تر ویروس کرونا از ایران و دنیا پاک شود و روزهای شاد آینده برای ما زیباتر از پیش باشد. قلبا امیدواریم که پیش از پایان سال و شروع سال جدید یعنی نوروز سال یک هزار و سیصد و نود و نه ایران را شاد ببینیم و مردم را مثل همیشه در حال پای کوبی عید نوروز در کوچه و خیابان ها شاهد باشیم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مازنی کیجا گفته:

Very good 😍😍😍 مازنی کیجا ته پرچم بالا

ساحل گفته:

عااااااااالیییییییییییی

بتوچه گفته:

خیلی خوب نبود ولی یکم باحال بود.??

نیلو گفته:

خیلی خیلی خوب و عالی بود