کعله محسن شریفیان | دانلود اهنگ محسن شریفیان کعله {باکیفیت اصلی}

محسن شریفیان – کعله

دانلود اهنگ جدید محسن شریفیان به نام کعله با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کعله محسن شریفیان از رسانه موزیکیشو

Mohsen Sharifian Kale Download mp3 320 + Lyrics text

محسن شریفیان – کعله

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 79

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

گاهی اوقات نیاز به یک موسیقی دارید که شما را به وجد بیاورد. شور و شوق را در شما ایجاد کند تا بتوانید روح خود را آزاد از هر بندی کنید. این نوع موزیک ها قاعدتا باید ریتمی شاد و کوبنده داشته باشند تا تمامی سلول های بدن شما را شاد کنند. گاهی این موسیقی می تواند اجرای یک کنسرت سنتی باشد و یا یک گروه پاپ فرقی ندارد اما به هر حال موزیک باید ریتمی قابل قبول داشته باشد.

محسن شریفیان یکی از نابغه های موسیقی کشور در زمینه نوازندگی نی انبان و آهنگسازی می باشد. اهنگ کعله محسن شریفیان جدیدترین اثر هنری او بوده که به تازگی منتشر شده است. کعله محسن شریفیان درواقع ریتمیک بوده و می توان از آن در هر مراسم شاد و مناسبتی به مانند عید و تولد استفاده کرد و لذت برد.

محسن شریفیان کعله را با همکاری فرشاد حسامی منتشر کرده و درواقع با نی انبان خود این آهنگ را گوش نواز نموده است. متن این اهنگ کار محمد بیابانی عزیز بوده و کار خوانندگی و نی انبان را نیز خود  محسن شریفیان دوستداشتنی انجام داده است. امیدواریم با شنیدن این موزیک زیبا نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
علی موسوی امامزاده گفته:

با درود و وقت بخیر، شاعر این ترانه محلی زنده‌یاد استاد محمد بیابانی هستند. روی پوستر رسمی خود کار هم اسم استاد بیابانی به عنوان شاعر قید شده که خودتون میتونید ملاحظه بفرمایید. لطفا قید بفرمایید.

سارا گفته:

دقیقا خیلی خیلیییی خوب و عالی بود????♥️