محسن لرستانی افسانه | دانلود آهنگ افسانه محسن لرستانی + متن

محسن لرستانی – افسانه

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام افسانه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ افسانه محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Afsaneh Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – افسانه

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 43

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

در میان موزیک های سنتی آهنگ های کردی و ترکی می توانند در اول لیست این نوع اهنگ ها قرار گیرند که ریتم هایی شاد دارند. آهنگ های کردی و کرمانشاهی با لهجه و گویش بخصوص خود منتشر می شوند و این نوع موزیک ها برای مراسم های عروسی و مناسبتی مورد استفاده قرار می گیرند.

محسن لرستانی افسانه را منتشر کرده تا در این مراسم ها مورد استفاده قرار گیرد. اهنگ افسانه محسن لرستانی برای نه تنها در مناطق بومی بلکه در مناطقی که حتی به این زبان و گویش آشنایی ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. اهنگ افسانه محسن لرستانی یکی از موزیک های شاد و عاشقانه ای بوده که در همه مواقع می توان از آن استفاده کرد.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک ریتمیک نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: