امشب دلم غمگینه محسن لرستانی | محسن لرستانی امشب دلم غمگبنه + متن

محسن لرستانی – امشب دلم غمگینه

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام امشب دلم غمگینه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ امشب دلم غمگینه محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Emshab Delam Ghamgine Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – امشب دلم غمگینه

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 43

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن لرستانی – امشب دلم غمگینه

امشب دلم غمگینه و دردا داره هزار هزار از غم عشقم دلگیرم غمگینمو دل بی قرار امشب میخوام گریه کنم فریاد کنم هزار هزار کی یار من اید به سر از دیدنش شدم بی قرار امشب دلم ابریه اما نمیخوام بباره فقط تو شب اروم میشم با یه صدای دوتارم بخونم آهنگ غمگین شاید بیاد به کنارم منتظرم به روز بیای تا بشکنی بغض دلم بیای بشی هم دممو گوش بکنی حرف دلم منتظرم غم‌ها برن شادی بیاد تو منزلم چقد خوشحال و خندونم وقتی تو هستی خوشگلم امشب دلم ابریه اما نمیخوام بباره فقط تو شب اروم میشم با یه صدای دوتارم بخونم آهنگ غمگین شاید بیاد به کنارم منتظرم غم‌ها برن شادی بیاد تو منزلم چقد خوشحال و خندونم وقتی تو هستی خوشگلم
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

برخی از آهنگ ها بگ.نه ای خوانده و منتر داده می شوند که با ریتمیک بود و این ریتمیک بودن کاملا با مفهوم آن ها متفاوت است. امشب دلم غمگینه محسن لرستانی ریتمیک بوده و مفهومی غمگین دارد. محسن لرستانی با هنر خود این مفهوم را با ریتمی بسیار متفاوت خوانده است.

این موزیک می تواند یکی از گزینه های بسیار خوب برای استفاده در مراسم عروسی و مناسبتی باشد. اهنگ امشب دلم غمگینه مفهومی غمگین و احساسی دارد. این اهنگ کردی و کرمانشاهی مورد علاقه همه خواهد بود.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این موزیک ریتمیک و شاد کردی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: