ایواران محسن لرستانی | دانلود اهنگ محسن لرستانی ایواران + متن کامل

محسن لرستانی – ایواران

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام ایواران با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ایواران محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Ivaran Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – ایواران

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 17

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

ایواران یک کلمه کردی و لری می باشد که در منطقه غرب و در زبان محلی خود در گویش عامیانه استفاده می شود. این کلمه به معنای غروب می باشد. عصر بهترین زمان برای رفتن ب بیرون و انجام خرید های روزانه بحساب می آید و این دلیل سبب شده تا در بازار و یا خیابان افراد زیادی تردد داشته باشند. معمولا اکثر عاشقی ها و داستان های عاشقانه در این زمان رخ می دهد.

محسن لرستانی خواننده کردی و کرمانشاهی اینبار با بان شیرین محلی خود در یکی از مراسم های عروسی و یا مناسبتی خود اهنگ ایواران را برای شادی شنونده ها اجرا کرده است و این کار نیز به خوبی انجام داده. اهنگ ایواران محسن لرستانی یک موزیک ریتمیک و بسیار شنیدنی می باشد که می توان در هر وقت و زمان و مکانی از ان استفاده کرد.

هم اکنون می توانید این آهنگ شاد و احساسی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: