محسن لرستانی بچه قرتی | دانلود آهنگ بچه قرتی محسن لرستانی ای لامسو بیا بنیش

محسن لرستانی – بچه قرتی

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام بچه قرتی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بچه قرتی محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Bache Gherti Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – بچه قرتی

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 233

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن لرستانی – بچه قرتی

ای لامصُو! بیا بنیش! باشِد مُخوام حرف بزنم شیتم نکن، جانِ ننت دارم اَ غم، دق مُکَنم…! دارم اَ غم، دق مُکُنم اون پسرگه کی یِده؟! چند وقتیه دنبالته بری مَه، فیلم بازی نکُو همه میگن، رفیقته! همه میگن، رفیقته میگن، خیلی دوستش داری… شبا براش، خواو نداری میگن، خیلی عاشقدَه… از صُو تا شُو دنبالده خداتَه شکر! حرفی بزن امشُو خونت، پای خودته ای لامصُو! چیزی بگو! صبرم دیه سر آمده بِرِی بچه یِ کرماشان؟! خداته شکر! ای آسمان بِرِی بچه یِ کرماشان؟! خداته شکر! ای آسمان گیسِ ننت! بذار برو… خونی نکُو گردنِمان گیسِ ننت! بذار برو… خونی نکُو گردنِمان سر به سرم، نذار دیه! ولم بکُو، ای آسمان سر به سرم، نذار دیه! ولم بکُو، ای آسمان به او بچه قرتی بگو، امشُو مُخوام مَس بکنم امشُو میرم محله شان… یه شری بر پا مُکُنم… امشُو قیامت مُکُنم هر چی مُخُوا بشه، بشه بری مه دیه، آخرشه بگو که مَه فلانیم همه میگن، روانیم! همه میگن، روانیم ای شهر داره، یه طاق وسان… امشُو می گیرمش، نشان جانِ مولا، مَه قاطی ام زده سرِم! ای آسمان خونی، بشه گردنمان… خونی، بشه گردنمان کسی نیاد، دور وُ وَرِم گیسِ ننم، زده سرم بِرِی بچه یِ کرماشان؟! خداته شکر! ای آسمان بِرِی بچه یِ کرماشان؟! خداته شکر! ای آسمان گیسِ ننت! بذار برو… خونی نکُو گردنِمان گیسِ ننت! بذار برو… خونی نکُو گردنِمان سر به سرم، نذار دیه! ولم بکُو ای آسمان سر به سرم، نذار دیه! ولم بکُو ای آسمان
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

قرتی به معنای لوس و برای افرادی در زبان عامیانه بکار برده می شود که در زندگی تحرک و فعالیت آنچنانی ندارند. محسن لرستانی بچه قرتی را به زبان کرمانشاهی و با لهجه شیرین غرب کشور با ریتم موزیکی شاد و در عین حال لوتی وار اجرا کرده است. بچه قرتی محسن لرستانی به یکی از موزیک های برتر کرمانشاهی تبدیل شده بود و اکنون نیز در برخی از ماشین ها هنوز هم به گوش می رسد.

آهنگ بچه قرتی محسن لرستانی را می توان یکی از اهنگ های بسیار پر مخاطب و دوستداشتنی او دانست که این خواننده کردی و کرمانشاهی به خوبی آن را اجرا کرده است. هم اکنون می توانید موزیک محسن لرستانی بچه قرتی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک ریتمیک نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
رفاقت تعطیل گفته:

خیلی درد داره

Reza گفته:

عالی داداش،😍😍😍

علی گفته:

عالی بوددددد اصلا محسن لرستانی حرف نداره به به این متنش خیلو قشنگ بود {میگن خیلی دوسش داری # شبا براش خواب نداری}