بی کس محسن لرستانی | دانلود اهنگ محسن لرستانی بی کس + متن کامل

محسن لرستانی – بی کس

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام بی کس با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بی کس محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Bikas Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – بی کس

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 100

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن لرستانی – بی کس

همه توی خواب نازو منم به فکر چشمای ناز اون به یاد روزای که من میرقصیدم هی با ساز اون نفسگیرترین دقایق نتونست بمونه عاشق بازم معرفت داشت بهونه نیاورد راست گفت اونو میخواد ازم معذرت خواست و گفت خیلی مردی شرمندتم اونو میخوام به پهنای صورت براش گریه کردم غمو هدیه کردم به قلبم براش قرض کردم براش نزر کردم بمونه تا تسکین شه دردم اگه زیر چشاشم گود افتاد توی شهر افتاد که فلانی بی کش شد اگه دیدی غرورم له شدم زندگیم مشکل شد چون زمونه برعکس شد همیشه یه زخمی باهامه که هیچوقت دیگه خوب نمیشه کسی جات نمیاد چون انقدر مثل تو محبوب نمیشه چجوری تونستی نمونی تا من اشک نریزم خدا دید که مارو که تو گفتی خداحافظ عزیزیم اگه زیر چشاشم گود افتاد توی شهر افتاد که فلانی بی کش شد اگه دیدی غرورم له شدم زندگیم مشکل شد چون زمونه برعکس شد
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

کلمه بی کس می تواند معناهای بسیاری داشته باشد. و درمواقع بسیاری بکار رود کمی موزیک را گوش دهیم. محسن لرستانی در اهنگ بی کس خود سعی دارد بگوید که بی کسی یعن زمانی که عشقی را ندارد. نه تنها به کسی بلکه از تمام زندگی بریده است و این خودش سبب شده تا در این موزیک به خوبی بتوان احساس را از او احساس کرد. اهنگ بی کس محسن لرستانی می تواند جز با احساس ترین موزیک های سالی باشد که در آن زمان منتشر شد و این خواننده دوستداشتنی توانست آن را به خوبی ادا کند.

محسن لرستانی با اهنگ بی کس خود کاری کرد که کمتر از یک ماه در تهران و اکثر شهر های کشور در ماشین بسیاری از افراد به گوش برسد. شنیدن این موزیک آرام و غمگین خالی از لطف نیست. هم اکنون می توانید موزیک بی کس از خواننده کردی و کرمانشاهی کشور محسن لرستانی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم بتوانید نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
رها گفته:

عالی بود