محسن لرستانی خه ور نیری که بی تو | دانلود آهنگ خه ور نیری که بی تو محسن لرستانی

محسن لرستانی – خه ور نیری که بی تو

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام خه ور نیری که بی تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خه ور نیری که بی تو محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Kha Var Neiri Ke Bi To Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – خه ور نیری که بی تو

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن لرستانی – خه ور نیری که بی تو

خور نیری که بی تو چه هاتیه وه سرم گل عشقم پر پر بی سوزانی بال و پرم و شهر نامرادان کردیه در ودرم کردیه در و درم دلم تنگه خدایا دلم تنگه خدایا نیه درمان دردم هر چی و پیم پریشان منم بی نام و نشان و شهر نامرادان و شهر نامرادان و شهر نامرادان و شهر نامرادان هر چی و پیم هاتیه له دس تو هاتیه له دس تیشه ی خدا و نفع تو هاتیه هر چی و پیم هاتیه له دس تو هاتیه له دس تیشه ی خدا و نفع تو هاتیه
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

معمولا آهنگهای کردی و کرمانشاهی چه ریتم های شاد و چه ریتم های آرام و احساسی همه آن ها بااستفاده یکی از وسایل موسیقی به نام korg نواخته می شوند و نوازنده های این دستگاه مهارت بسیار زیادی دارند که ریتم ها و آهنگ های بسیاری را آن بوجود می آورند.

محسن لرستانی توانسته در مراسم های عروسی و مناسبتی آهنگ های محلی را به خوبی اجرا کند و این کار نشان از هنرمندی این خواننده دوستداشتنی دارد. خه ور نیری که بی تو محسن لرستانی ریتمی آرام و احساسی دارد که از موزیک های خوب این خواننده بشمار می رود.

هم اکنون می توانید اهنگ محسن لرستانی خه ور نیری که بی تو را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: