شب تا سحر محسن لرستانی | دانلو اهنگ محسن لرستانی شب تا سحر + متن کامل

محسن لرستانی – شب تا سحر

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام شب تا سحر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شب تا سحر محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Shab Ta Sahar Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – شب تا سحر

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 173

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن لرستانی – شب تا سحر

شب تا سحر با غصه هم نشینم شب تا سحر با غصه هم نشینم هم نشینه این دله غمینه در حسرتم که یارمو ببینم در حسرتم که یارمو ببینم دلوم مه نال که دنیا بی فایه غصه مخور رسم دنیا جفایه کار این دل فقط شرم و حیایه دلوم مه نال که دنیا بی فایه غصه مخور رسم دنیا جفایه کاره این دل فقط شرم و حیایه خنده روی لبایه من خشکیده خنده روی لبای من خشکیده زیره غم ها قامتم چمیده آهوی من زه چنگالم رمیده آهوی من زه چنگالم رمیده دلوم‌مه نال که دنیا بی فایه غصه مخور رسم دنیا جفایه کار این دل فقط شرم و حیایه دلوم مه نال که دنیا بی وفایه غصه مخور رسم دنیا جفایه کار این دل فقط شرم و حیایه
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

معمولا در تمامی حکایت عاشقانه و داستان های عاشقی اتفاقات و ناراحتی ها در ساعات آخر شب تا نزدیکی صبح اتفاق می افتد. شب تا سحر اتفاقات عجیبی می افتد و این به دلیل دلگیری شب ها و تاریکی و ظلمات و از همه مهمتر سکوت بی انتهای شب می باشد.

محسن لرستانی خواننده کردی و کرمانشاهی اینبار موزیک خود را بسیار متفاوت شروع می کند. اهنگ شب تا سحر محسن لرستانی با ریتم گیتار شروع می شود و این خواننده سعی دارد بخاطر پیشنهاد رفیق خود ا را با صدای دلنشینش اجرا کند.

هم اکنون می توانید این موزیک احساسی و ریتمیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
omid گفته:

عالی عالی خیلی خیلی قشنگ خسته نباشی داش محسن

محمد گفته:

عالی عالی♥️

امیرهادی گفته:

عالی بود من عاشق اهنگ های محسن لرستانیم