مریم محسن لرستانی | دانلود آهنگ محسن لرستانی مریم + متن کامل ترانه

محسن لرستانی – مریم

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام مریم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مریم محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Maryam Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – مریم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 55

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن لرستانی – مریم

بی وفا مریم مریم نازنم تو سفر کردی مریم یار غم سازم تا سفر کردی بیمه دیوانه بعد تو مریم دنیام زندانه روزیل اول وتی توامد تو سفری کردی مریم سفر سلامت شیتو آواره‌م مریم تو کردی و ناو رفیقیل مریم آواره‌م کردی بی وفا مریم مریم نازنم تو سفر کردی مریم یار غم سازم تا هاتی مریم بویده دلدارم هایده کو مریم یاری نازارم بی وفا مریم مریم نازنم تو سفر کردی مریم یار غم سازم
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

معمولا در اهنگ های کردی اسم دختر و زن بسیار دیده می شود و این خود بخاطر وجود معضوقه های بسیار در داستان های این سرزمین و بومی آن منطقه می باشد. محسن لرستانی نیز از این الفاظ استفاده کرده و توانسته است موزیکی به نام مریم را که ریتمیک بوده و مفهومی عاشقانه و احساسی نیز دارد منتشر کند.

اهنگ مریم محسن لرستانی توانسته نظر ها را به خود جلب کند تا مردم بتوانند از این اهنگ شاد برای مراسم های خود استفاده کرده نهایت لذت را ببرند. همین موضوع یعنی شاد کردن می تواند مهم ترین دلیل برای شهرت اهنگ های این چنینی محسن لرستانی باشد.

هم اکنون می توانید اهنگ محسن لرستانی مریم را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم بتوانید نهایت لذت را از صدای این خواننده کردی و کرمانشاهی و موزیک او ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مریم گفته:

درود عال بود من خیلی وقته طرفدار محسن لرستانی عزیزم نتنها این کارت بلکه تک تک ترانه هات بی نظیرن درود بر تو سپاس🖤سبک خوندنت به آدم آرامش میده سپاس