محسن لرستانی همه شب | دانلود آهنگ محسن لرستانی همه شب + متن کامل

محسن لرستانی – همه شب

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام همه شب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ همه شب محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Hame Shab Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – همه شب

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 27

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن لرستانی – همه شب

بازیچه دست هوس غرق گناهی چو من ز غم و قصه بمیری الهی الهی الهی ... بازیچه دست هوس غرق گناهی چو من ز غم و قصه بمیری الهی الهی الهی ... همه شب من غرق دلم چشم به راهم تا تو باز آیی شده هر شب مونس دردم شاهد اشکم فانوس دریایی میگیریم من از تو نشونه اما چه فایده هیچکی نمیدونده میشینم من بر لب دریا خسته و تنها با دل دیونه به خدا دیوانه منم عاشقی آواره منم که سیه گشته روزگارم همه شب من غرق دلم چشم به راهم تا تو باز آیی شده هر شب مونس دردم شاهد اشکم فانوس دریایی میگیریم من از تو نشونه اما چه فایده هیچکی نمیدونده میشینم من بر لب دریا خسته و تنها با دل دیونه به خدا دیوانه منم عاشقی آواره منم که سیه گشته روزگارم تو ندیدی اشک مرا در دل شب ریشه کرد از دیده پر خون به خدا در ساحل غم زورق دل مانده غرق خسته و پر خون تو بیا فانوس شب هایم که رسیده جان به لبهایم تو بیا فانوس شب هایم که رسیده جان به لبهایم به خدا دیوانه منم عاشقی آواره منم که سیه گشته روزگارم
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

همه شب نام تو را بردم و یاد تو را در سر داشتم اما همچنان از من دوری و من در فراغ تو حسرت داشتن لحظه ای در کنارت را می خورم. عشق می تواند به قدری زیبا باشد که ذهن را به خود درگیر کرده و انسان بی آنکه بداند در کجا هست عاشقی را برای خود تداعی کند.

محسن لرستانی هه شب را با ریتمی بسیار زیبا و شاد خوانده است که مفهومی عاشقانه و احساسی دارد. این موزیک زیبا متنی قدیمی دارد و محسن لرستانی خواننده کردی و کرمانشاهی آن را بسیار زیبا اجرا کرده است. همه شب می تواند موزیکی باشد که در مسافرت و بخصوص در ماشین شنیده می شود.

هم اکنون می توانید آهنگ ریتمیک محسن لرستانی همه شب را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به هراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: