وابسته محسن لرستانی | دانلود آهنگ محسن لرستانی وابسته + متن

محسن لرستانی – وابسته

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام وابسته با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ وابسته محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Vabasteh Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – وابسته

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 45

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن لرستانی – وابسته

دل شده وابسته تو اگه نمیدونی بدون همه جا بنبسته به تو اگه میتونی بمون دل برده آرامو قرار از کف این بی قرار به من دیوونه سر مست هشیار ببار به تکرار ببار تو بسیار ببار برای یه بار می و جام بیار بیا بده دستم می پیمانه رو پر کن بیار بزن و بکوب کن بیار حالمو خوب کن بیار بیاو کنارم بشین ببین خوشحالم چنین گوشه ی اتاقی بریم سلامتی ساقی بریز بریز ساقی که دل شده یاغی به هم بریز دنیا بریز بریز بازم میخوام دل شده وابسته تو اگه نمیدومی بدون همه جا بنبسته به تو اگه میتونی بمون دل برده آرامو قرار از کف این بی قرار به من دیونه سر مست هشیار ببار به تکرار ببار تو بسیار ببار برای یه بار می و جام بیار بیا بده دستم می پیمانه رو پر کن بیار بزن و بکوب کن بیار حالمو خوب کن بیار بیاو کنارم بشین ببین خوشحالم چنین
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

وابستگی تنها موردی است که عشق را استوار می کند. عشق می تواند در رابطه با هرچیزی باشد و این از خدا گرفته تا تمامی موجودات از جمله انسان. انسان وابستگی و عشق را به دلیل برخی موارد ذهنی تنها متعلق به خود دانسته است. اما وابستگی همیشه موجب دردسر می شود.

محسن لرستانی موزیک وابسته را اینبار ریتمیک و شاد منتشر کرده است تا آهنگی عاشقانه و احساسی را به شنونده های خود هدیه دهد. وابسته محسن لرستانی را می توان از موزیک های شاد وی در فعالیت های هنری اش دانست. آهنگ تنها موردی است که تاثیر مستقیم بر ذهن انسان دارد.

همین مورد شما را کمک می کند تا تمامی مشغله های ذهنی را فراموش کرده و با یک موزیک شاد بتوانید ذهنیت خود را آرام و و زیبا سازید. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک کردی و کرمانشاهی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نیماکرمی گفته:

بهترین اهنگه عاشقشم هم اهنگ هم خواننده رو دستش نیست