محسن لرستانی کلیپ خوانندگی اهنگ باباکرم را منتشر کرد

محسن لرستانی و اهنگ باباکرم

محسن لرستانی خواننده مطرح کرمانشاهی کلیپ رقص و اهنگ باباکرمی را منتشر کرد.

محسن لرستانی و اهنگ باباکرم

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

محسن لرستانی و اهنگ باباکرمی

 

اهنگ باباکرمی را می توان یکی از موزیک های قدیمی و بسیار سنتی ایرانی تلقی کرد که معمولا لوتی ها از این موزیک استفاده می کرده تا شادی خود را به اطرافیان در مراسم های مختلف نشان دهند. این موزیک ریتمیک بوده و مفهومی بسیار بانمک دارد. محسن لرستانی این موزیک را اجرا کرده است.

محسن لرستانی یریتم اهنگ بابا کرم را در یکی از آهنگ های خود اجرا کرده است و از این موزیک در یکی از مراسم های عروسی که شرکت کرده است استفاده کرده است. محسن لرستانی از آن دسته خواننده هایی است که برای بدست آوردن شهرت زحمت بسیاری زیادی را تحمل کرده است.

در اینستاگرام محسن لرستانی می توانید کلیپی که این خواننده در مراسم عروسی به انتشار رسانده است را مشاهده کرده و لذت ببرید.

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی

 

نباید برای اهنگ محسن لرستانی جدید انتظار کشید و باید از موزیک های قدیمی آن برای لذت بردن استفاده کرد. این خواننده به دلیل انجام برخی تخلفات در محاکمه به سر می برد و انتشار اهنگ جدید ممکن است مدت ها طول بکشد. شما اگر به موزیک های محسن لرستانی علاقه مند هستید می توانید با رجوع به فول آلبوم محسن لرستانی تمامی موزیک های این خواننده را بصورت آرشیو دانلود کرده و لذت ببرید. برخی از این موزیک ها که اکنون نیز شنیده می شوند «شقایق» «دردت وه لیم» «همه شب» و .. نام دارند.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: