محسن لرستانی یک شب ناز | دانلود آهنگ یک شب ناز محسن لرستانی + متن کامل

محسن لرستانی – یک شب ناز

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام یک شب ناز با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یک شب ناز محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Yek Shab Naz Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – یک شب ناز

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 20

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن لرستانی – یک شب ناز

یک شب ناز تو آسمون یک ستاره چشمک زنون خندید و گفت عاشقتم دیونتم تا پای جون ستاره قشنگی بود آروم ناز و مهربون ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون اما زیاد طول نکشید عشق منو ستاره جون ابر اومد ستاره رو دزدید بود نامهربون یک شب ناز تو آسمون یک ستاره چشمک زنون خندید و گفت عاشقتم دیونتم تا پای جون حالا شبها با یاد اون زول میزنم به آسمون میگم کجا چرا رفتی اینجور نبود قرارمون یک شب ناز تو آسمون یک ستاره چشمک زنون خندید و گفت عاشقتم دیونتم تا پای جون
توضیحات

محسن لرستانی یکی از خواننده های جوان است که از غرب کشور فعالیت های خود را بصورت محلی آغاز کرد و کم کم توانست صدای خود را با کمک رسانه های کرمانشاهی و مردمی علاقه مند به موزیک های محلی به استان و غرب کشور بشناساند.

مفهوم شعرهای او به گونه ای بود که مردم غرب کشور بخصوص کرمانشاه را علاقه مند به موزیک های خود کرده بود چرا که در این استان موزیک های لوتی وار و درواقع مفهومی که به مردانگی مربوط باشد بسیار جذاب است. با پیشرفت کار محسن لرستانی تمامی کشور با او اشنایی پیدا کردند و اوج پیشرفت این خواننده با موزیک بی کس بود.

اکنون محسن لرستانی به یکی از خوانندگان پرحاشیه و مشهور کشوری تبدیل شده است و اکنون نیز از اهنگ های او برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی استفاده می شود.

در کل زندگی دو شب برای هر انسانی بسیار مهم و زیبا می باشد. شبی که عاشق شده است و شبی که شخصی دیگر وارد زندگی آن فرد می شود. دومین گزینه مهم ترین شب است چرا که زندگی به کلی متحول شده و این برای هر فردی در آن لحظه شیرین ترین زمان زندگی بشمار می رود.

شب ناز محسن لرستانی در شب عروسی و شبی عاشقانه خوانده شده است و می توان احساسی بودن مفهوم شعر را به خوبی از آن دریافت کرد. این خواننده کردی و کرمانشاهی آهنگ شب ناز را با ریتمی شاد اجرا کرده است و همه شنونده ها و حاضران در آن مجلس را متحول کرده است.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم بتوانید نهایت لذت را با شنیدن آهنگ محسن لرستانی شب ناز ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: