باز امدم محسن چاوشی | دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی باز آمدم + متن اهنگ محسن چاوشی

محسن چاوشی – باز آمدم

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام باز آمدم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ باز آمدم محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Baz Amadam Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – باز آمدم

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – باز آمدم

بازآمدم بازآمدم از پیش آن یار آمدم در من نگر در من نگر بهر تو غمخوار آمدم شاد آمدم شاد آمدم از جمله آزاد آمدم چندین هزاران سال شد تا من به گفتار آمدم آن جا روم آن جا روم بالا بدم بالا روم بازم رهان بازم رهان کاین جا به زنهار آمدم من مرغ لاهوتی بدم دیدی که ناسوتی شدم دامش ندیدم ناگهان در وی گرفتار آمدم من نور پاکم ای پسر نه مشت خاکم مختصر آخر صدف من نیستم من در شهوار آمدم ما را به چشم سر مبین ما را به چشم سر ببین آن جا بیا ما را ببین کان جا سبکبار آمدم از چار مادر برترم وز هفت آبا نیز هم من گوهر کانی بدم کاین جا به دیدار آمدم یارم به بازار آمده‌ست چالاک و هشیار آمده‌ست ور نه به بازارم چه کار وی را طلبکار آمدم
توضیحات

آهنگ باز آمدم از محسن چاوشی هشتمین ترانه از آلبوم بی نام است. محسن چاوشی در آلبوم بی نام (قمارباز) نیز همانند آلبوم امیر بیگزند عمل کرده و ترانه‌هایی از شاعران برجسته‌ ایران را خوانده است.

باز آمدم شعری از مولانا در دیوان شمس است که با آهنگسازی و میکس و مسترینگ و ملودی خود محسن چاوشی ترانه‌ای زیبا از آن خلق شده است.

متن آهنگ نسبتا شاد باز آمدم محسن چاوشی را می تواند در ادامه ببینید.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

امیدواریم از این آهنگ احساسی و پر از فاز خوب لذت ببرید و در مهمونی هاتون پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مازیار گفته:

درود سپاس ار این مرد بزگوار و خوش صدا که چنین شاعرامون رو زنده میکنه ادم عاشق شعر و شاعری ایرانی میشه❤