اهنگ کجا بودی محسن چاوشی دانلود آهنگ 320 + متن

محسن چاوشی – کجا بودی

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام کجا بودی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کجا بودی محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Koja Boodi Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – کجا بودی

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 124

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – کجا بودی

کجا بودی شبایی که غما میکشتنم بی تو نگاه کن تو چشای خیس تنهاییم منم بی تو تو اون آغوشی که تنها پناه گریه ها بودی شبایی که من این زخما رو میشمردم کجا بودی تماشا کن تو این دردو به دنیای من آوردی تماشا کن تویی که خنده هامون با خودت بردی نمیخوام مثل من تنها بشی با گریه ها اما منو یادت بیار هر جا تو تنهایی زمین خوردی هنوزم اون شبای گریه ی مستی رو یادم هست کجا موهاتو وا کردی کجا بستی رو یادم هست هنوزم اون شبای گریه ی مستی رو یادم هست کجا موهاتو وا کردی کجا بستی رو یادم هست کجا بودی شبایی که غما میکشتنم بی تو نگاه کن تو چشای خیس تنهاییم منم بی تو تو اون آغوشی که تنها پناه گریه ها بودی شبایی که من این زخما رو میشمردم کجا بودی هنوزم اون شبای گریه ی مستی رو یادم هست کجا موهاتو وا کردی کجا بستی رو یادم هست تو حق داری اگه رفتی اگه حرفامو یادت نیست ولی من این که گفتی عاشقم هستی رو یادم هست
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محسن چاوشی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب کجا بودی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده کجا بودی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محسن چاوشی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. کجا بودی محسن چاوشیاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محسن چاوشی نیز در کجا بودی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ کجا بودی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن چاوشی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده کجا بودی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، کجا بودی محسن چاوشی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن چاوشی نیز با خوشحالی از انتشار موزیک کجا بودی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. کجا بودی محسن چاوشی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن چاوشی با انتشار قطعه جذاب کجا بودی از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن چاوشی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک کجا بودی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه کجا بودی محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن چاوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ کجا بودی جدیدترین اثر محسن چاوشی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن چاوشی با اهنگ کجا بودی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. کجا بودی محسن چاوشی یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که محسن چاوشی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن چاوشی، کجا بودی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن چاوشی به ارمغان آورد. امیدواریم محسن چاوشی بعد از کجا بودی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک کجا بودی محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ کجا بودی محسن چاوشی را نشنیده باشد. محسن چاوشی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محسن چاوشی برای ترانه فوق العاده کجا بودی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا کجا بودی محسن چاوشی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک کجا بودی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محسن چاوشی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت کجا بودی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه محسن چاوشی کجا بودی خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود محسن چاوشی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ کجا بودی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محسن چاوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ کجا بودی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن کجا بودی محسن چاوشی لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن چاوشی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده کجا بودی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، کجا بودی محسن چاوشی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن چاوشی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه کجا بودی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. کجا بودی محسن چاوشی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن چاوشی با انتشار آهنگ جذاب کجا بودی از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن چاوشی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه کجا بودی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه کجا بودی محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن چاوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه کجا بودی جدیدترین اثر محسن چاوشی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن چاوشی با قطعه کجا بودی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. کجا بودی محسن چاوشی یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که محسن چاوشی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن چاوشی، کجا بودی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن چاوشی به ارمغان آورد. امیدواریم محسن چاوشی بعد از کجا بودی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه کجا بودی محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
باران کوثری (Fan Forever) گفته:

قطعا عالی

sh گفته:

بینظیر و عالی مثل همیشه, فدای صدای ملکوتیت