اهنگ محسن چاوشی خوزستان | دانلود اهنگ خوزستان محسن چاوشی + متن اهنگ محسن چاوشی

محسن چاوشی – خوزستان

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام خوزستان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خوزستان محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Khouzestan Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – خوزستان

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – خوزستان

تنهای تنهای تنهایی مظلوم مظلوم مظلومی بی یار بی یار بی یاری خوزستان خوزستان خوزستان بی دردا خوابیدن خوابیدن نامردا خوابیدن خوابیدن اما تو بیداره بیداری خوزستان خوزستان خوزستان ای مردم ای مردم ای مردم بارون کو بارون کو بارون کو ای بارون ای بارون ای بارون کارون کو کارون کو کارون کو از خاکت از نفتت از خون ات شب دستش رنگینه رنگینه ای قاضی ای قاضی ای قاضی شب جرمش سنگینه سنگینه بمب بارون بمب بارون بمب بارون طیاره طیاره طیاره نارنجک نارنجک نارنجک خمپاره خمپاره خمپاره این ظلمه وقتی که زالوها تو جیب این مردم میلولن وقتی که خیلی از این مردم بی پوله بی پوله بی پولن ای قاضی مردم چی میگن آبادی آبادی آبادی ای قاضی این مردم چی میخوان آزادی آزادی آزادی جان آرا جان آرا جان آرا خوزستان تنهای تنها شد خوزستان از اشکه این مردم دریا شد دریا شد دریا شد ای قاضی مردم چی میگن آبادی آبادی آبادی ای قاضی این مردم چی میخوان آزادی آزادی آزادی
توضیحات

محسن چاوشی،خواننده مردمی و دوست داشتنی جامعه که این روزها مشغول انتشار آلبوم بی‌نام خود میباشد، در اثر سیاسی و متفاوت خود به ترسیم وضع استان مظلوم خوزستان پرداخته و سیاستمداران و زمامداران حکومت را زیر سوال میبرد. مردم خوزستان که این روزها بیشتر از هر موقع در حال دست و پنجه کردن با مشکلات و حوادث هستند، سوژه اصلی آهنگ چاوشی هستند و چاوشی با شعر اجتماعی حسین صفا توانسته درد مردم را به خوبی به گوش همگان برساند. آهنگسازی این کار آرام نیز برعهده خود محسن چاوشی بوده است.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

امیدواریم از این آهنگ احساسی و پر از فاز خوب لذت ببرید و در مهمونی هاتون پلی کنید.

امیدواریم از این اثر مردمی و اجتماعی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: