دیوار بی در محسن چاوشی | دانلود اهنگ محسن چاوشی دیوار بی در + متن اهنگ

محسن چاوشی – دیوار بی در

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام دیوار بی در با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دیوار بی در محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Divare Bi Dar Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – دیوار بی در

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – دیوار بی در

توی این خونه پوسیدم خدایا مگه دیوار اینجا در نداره چقدر باید تحمل کرد بی عشق مگه دنیا در و پیکر نداره چشام کم سو شد از بس گریه کردم نمیدونم کی از این خونه میرم دارم میپوسم و چشم انتظارم دارم میمیرم و از رو نمیرم هی سر به راه تر هی سربه زیرتر هی گوشه گیرتر هر لحظه خسته تر هر لحظه تلخ تر هر لحظه پیرتر دنیای من تویی دنیا ولی میگن زندون مومنه آخه چه جوری از خیر تو بگذرم این غیر ممکنه درست از اولین باری که رفتی درست از اولین باری که مردم درست از آخرین برگی که باختی درست از آخرین دستی که بردم درست از روز اول رفته بودی همون روزی که من از دست رفتم عزیزم عشق تو بن بست من بود منم تا آخر بن بست رفتم هی سر به راه تر هی سربه زیرتر هی گوشه گیرتر هر لحظه خسته تر هر لحظه تلخ تر هر لحظه پیرتر دنیای من تویی دنیا ولی میگن زندون مومنه آخه چه جوری از خیر تو بگذرم این غیر ممکنه
توضیحات

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن چاوشی را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده دیوار بی در به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دیوار بی در محسن چاوشی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن چاوشی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ دیوار بی در حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دیوار بی در محسن چاوشی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن چاوشی با انتشار اهنگ جذاب دیوار بی در از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن چاوشی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ دیوار بی در رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ دیوار بی در محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

امیدواریم از این آهنگ احساسی و پر از فاز خوب لذت ببرید و در مهمونی هاتون پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: