دانلود اهنگ محسن چاوشی شبی که ماه کامل شد + متن اهنگ محسن چاوشی

محسن چاوشی – شبی که ماه کامل شد

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام شبی که ماه کامل شد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شبی که ماه کامل شد محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Shabi Ke Mah Kamel Shod Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – شبی که ماه کامل شد

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – شبی که ماه کامل شد

بباف مویت را مگر مرا آن مو طناب دار شود مرا بکش بالا چنان که عاطفه ات جریحه دار شود مرا بخندان ای مرا بگریان ای که مرده ایست قلیل کسی که حاضر نیست نه شادمان شود و نه سوگوار شود کسی به شدت تو به صخره ام کوبید و من فرو رفتم به قعر دریاها که قعر دریاها پر از مزار شوم بباف دارم را و روزگارم را سیاه کن آنگاه مرا بکش بالا چنان که خرخره ام جریحه دار شود علاجِ دلتنگی زیارتست و غم است و ناامید شدن جهان مگر با غم به ناامید شدن امیدوار شود به دست مرگ مگر تو را هوس نکنم که زنده ایست علیل گناه کاری که به توبه میخواهد درستکار شود زبان چموش من است بگو پیاده شود کسی که میترسد گوش قطار من است به هر که سیلی نیست بگو سوار شود بباف دارم را و روزگارم را سیاه کن آنگاه مرا بکش بالا چنان که خرخره ام جریحه دار شود
توضیحات

محسن چاوشی در تازه ترین همکاری سینمایی خود تیتراژ فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد را برعهده گرفت و آن را روانه بازار موسیقی کشور کرد. شعر این آهنگ احساسی و عاشقانه از حسین صفا، شاعر معروف کشورمون می‌باشد و آهنگسازی و موسیقی آن را خود محسن چاوشی برعهده گرفت. شبی که ماه کامل شد که یک عاشقانه غمگین می‌باشد به کارگردانی نرگس آبیار و با حضور بازیگرانی چون الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در 37 جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و پس از آن در سینماهای کشور اکران شد که توانست رکورد فروش خوبی داشته باشد.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

امیدواریم از این آهنگ احساسی و پر از فاز خوب لذت ببرید و در مهمونی هاتون پلی کنید.

امیدواریم از این آهنگ غمگین و عاشقانه لذت ببرید.

این شما و متن آهنگ شبی که ماه کامل شد از محسن چاوشی

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
المهدی گفته:

میشه همشو بزارید تو یه فایل دان کنیم مرسی

مهدی گفته:

بسیار عالی خسته نباشید

مهدی گفته:

عالی