شدت میدان محسن چاوشی | دانلود اهنگ محسن چاوشی شدت میدان + متن اهنگ

محسن چاوشی – شدت میدان

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام شدت میدان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شدت میدان محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Sheddate Meydan Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – شدت میدان

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – شدت میدان

عرش به زانو شده پیر سیه مو شده سنگ ز روی خوشش خود به زبان آمده از جبروتش به خود کوه به آتش مذاب کوری آتش بره کور و کران آمده شدت میدان رسید سرخ شهیدان رسید بر سر شیطان درید تیغ کشان آمده تازه و شاداب خود از بر یار آمده بوی بهاران رسید غنچه دهان آمده از تو نشان آمده شاه جهان آمده کل بکشان کف بزن راحت جان آمده آمده بلوا کند زهر چو همراه کند شاهد حق بر سر پیر و جوان آمده تازه و شاداب خود از بر یار آمده بوی بهاران رسید غنچه دهان آمده از تو نشان آمده شاه جهان آمده کل بکشان کف بزن راحت جان آمده کل بکشان کف بزن غنچه دهان آمده کل بکشان کف بزن کل بکشان کف بزن راحت جان آمده آمده خود از بر غیر رخش لا اله سبزه چمن بر رخ زرد خزان آمده آمده از راه دور طعفه به نور راهزنان بر ره راهزنان آمده کل بکشان کل بکشان کل بکشان کل بکشان از تو نشان آمده شاه جهان آمده کل بکشان کف بزن راحت جان آمده
توضیحات

محسن چاوشی با نزدیک به ۲ دهه حضور در سطح اول موسیقی کشور، این روزها دیگر تبدیل به یک اسطوره و نوستالژی شده است و حتی با توجه به حواشی به وجود آمده اخیر بین او و ابی و همسر ابی، شهرت و محبوبیت وی بر همگان نمایان شد. خواننده جنوبی کشورمان که بارها با استفاده از رگ و ریشه اش آهنگ های شادی چون بازار خرمشهر را منتشر کرده، صدایش با حواشی فیلم سنتوری برای همگان آشنا شد و با انتشار آلبوم های بعدی چون خود کشی ممنوع، من خود آن سیزدهم، پاروی بی قایق و … به مسیر موفیت ادامه داد.

محسن چاوشی در کنار محسن یگانه از قدیمی های موسیقی پاپ و حتی به نوعی از وزنه های سنگین آن محسوب میشوند و هر بار که آهنگ میدهند نام و آهنگشان به صدر لیست بهترین های ماه راه میابد. از دیگر موفقیت های محسن چاوشی تیتراژ خوانی فیلم ها و سریال های سینمایی و تلویزیونی است که مهمترین و بهترین آن را میتوان سریال شهرزاد دانست که برای آن آهنگ های زیبا و احساسی ای چون همخواب، رسم یادگار، افسار و شهرزاد را منتشر کرد که با استقبال فوق العاده ای مواجه شد.

در چند ماه گذشته هم این خواننده با انتشار آهنگ هایی چون طاق ثریا و ضمیر خودسر با اشعار خودش در واقع قسمت جدیدی از خودش را نشان همگان داد.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

امیدواریم از این آهنگ احساسی و پر از فاز خوب لذت ببرید و در مهمونی هاتون پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز محسن چاوشی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محسن چاوشی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده شدت میدان را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شدت میدان محسن چاوشی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محسن چاوشی و شدت میدان او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محسن چاوشی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شدت میدان به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محسن چاوشی امیدوار است با عاشقانه شدت میدان بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شدت میدان محسن چاوشی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شدت میدان محسن چاوشی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: