دانلود آهنگ محسن چاوشی عدل موثق | کیفیت اصلی MP3 + متن

محسن چاوشی – عدل موثق

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام عدل موثق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عدل موثق محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Adle Movasagh Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – عدل موثق

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 92

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – عدل موثق

عدل موثق قله ی مطلق فاتح خندق نیست به جز عشق گفت و شنودی بین تو و حق واقعه ی خم گفت به مردم گفت پیمبر گفت به مردم غیر علی هیچ غیر علی شر غیر علی هیچ غیر علی شر ... قوم نمک کور گوش کن از دور ماه علی بود از دل کعبه تا در خیبر راه علی بود قوم نمک کور گوش کن از دور ماه علی بود از دل کعبه تا در خیبر راه علی بود کل جهان دید کل جهان بود شاهد منبر بعد شد اما چشم همه کور گوش همه کر کوفه ی بد خواه تیغ شما بود روی سر شاه تا به قیومت رنج فقط رنج آه فقط آه رنج فقط رنج آه فقط آه ... غیر علی هیچ غیر علی شر غیر علی هیچ غیر علی شر
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که محسن چاوشی با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عدل موثق اثری فوق العاده از محسن چاوشی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محسن چاوشی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عدل موثق بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عدل موثق محسن چاوشی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محسن چاوشی که مربوط به انتشار عدل موثق میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محسن چاوشی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک عدل موثق همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محسن چاوشی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ عدل موثق تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محسن چاوشی در آهنگ عدل موثق لذت ببرید.

محسن چاوشی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه عدل موثق به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده عدل موثق محسن چاوشی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محسن چاوشی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ عدل موثق خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک عدل موثق بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده عدل موثق دعوت کرده است. محسن چاوشی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. عدل موثق محسن چاوشیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محسن چاوشی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ عدل موثق این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محسن چاوشی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از عدل موثق محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که محسن چاوشی با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عدل موثق اثری فوق العاده از محسن چاوشی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محسن چاوشی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عدل موثق بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عدل موثق محسن چاوشی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محسن چاوشی که مربوط به انتشار عدل موثق میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محسن چاوشی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه عدل موثق همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محسن چاوشی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه عدل موثق تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محسن چاوشی در موزیک عدل موثق لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن چاوشی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده عدل موثق به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، عدل موثق محسن چاوشی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن چاوشی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ عدل موثق حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. عدل موثق محسن چاوشی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن چاوشی با انتشار موزیک جذاب عدل موثق از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن چاوشی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه عدل موثق رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ عدل موثق محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حسین گفته:

عالی عالی عالی همیشه برای اهل بیت بخون که خیلی خوب و محشری الهی عاقبت بخیر و سربلند باشی که برای فاتح خیبر میخونی