آهنگ مسلخ محسن چاوشی | دانلود آهنگ مسلخ محسن چاوشی + متن اهنگ محسن چاوشی

محسن چاوشی – مسلخ

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام مسلخ با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مسلخ محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Maslakh Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – مسلخ

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – مسلخ

داغ جوون دیده ی پرپر منم مسلخ سروای تناور منم باغ گل بی بر و بی برگ من غربت آهوی جوون مرگ من ناجی باغ گل بی برگ کو ضامن آهوی جوون مرگ کو شب شد و پیک تبو غم سر رسید عطر گلابو از خود قمصر رسید جنگو جلو جهلو جنون آوردن دختر شاه پریونو بردن حال من از رفته و مونده بد شد قالی کرمون تو دبی لگد شد غیرت من خار بیابون شده بی تو کفن خواب خیابون شده بغض من از سنگو سفاله ولی این منو این گریه بگو یا علی هق هق ابرای جهان در توئه آخ نگو بغض اخوان در توئه رحم به ابرای بهارم کنین شاخه گلی خرج مزارم کنین جهلو جلو جرمو جنون آوردن دختر شاه پریونو بردن دست عجم خار رطب میخوره شیره ی نخلا رو عرب میخوره تا میری آتیش بکشی غماتو پیرهن عثمون میکنن صداتو از منو از غیرتم ای هم قفس گریه به خاک پدری موند و بس تا میری آتیش بکشی غماتو پیرهن عثمون میکنن صداتو تا میری آتیش بکشی غماتو پیرهن عثمون میکنن صداتو
توضیحات

مسلخ نام آهنگ جدید و اجتماعی محسن چاوشی است که تقریبا یک ماه زودتر از آلبوم ابراهیم، در بازار موسیقی کشور لو رفت و پخش شد. این آهنگ پرحاشیه که در واقع اشاره دارد به حضور دختران ایرانی در شهر دبی و استفاده جنسی از آنان، با نام دبی هم شناخته میشود. پس از انتشار این آهنگ قرار بود تا ویدیوی آن هم ساخته شود اما در عوض فیلم سینمایی لاتاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان و حضور بازیگرانی چون ساعد سهیلی، هادی حجازی فر و خمید فرخ نژاد راهی پرده سینما شد که برداشت مستقیمی از شعر این آهنگ که اثر علی اکبر یاغی تبار است، دارد.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

امیدواریم از این آهنگ احساسی و پر از فاز خوب لذت ببرید و در مهمونی هاتون پلی کنید.

امیدواریم این آهنگ اجتماعی تلنگری باشد به سیاستمداران کشورمون برای رفع مشکلات و معصلات موجود.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
عرفان گفته:

محشر