دانلود آهنگ ملکا محسن چاوشی | کیفیت اصلی MP3 + متن

محسن چاوشی – ملکا

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام ملکا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ملکا محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Maleka Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – ملکا

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 52

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – ملکا

ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی نروم جز به همان ره که توام راه نمایی همه درگاهِ تو جویم همه از فضلِ تو پویم همه توحیدِ تو گویم که به توحید سزایی همه عزی و جلالی همه علمی و یقینی همه نوری و سروری همه جودی و جزایی همه غیبی تو بدانی همه عیبی تو بپوشی همه بیشی تو بکاهی همه کمی تو فزایی نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی تو زن و جفت نداری تو خور و خفت نداری احدِ بی زن و جفتی ملکِ کامروایی بری از خوردن و خفتن بری از شرک و شبیهی بری از صورت و رنگی بری از عیب و خطایی نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی نبد این خلق و تو بودی نبود خلق و تو باشی نه بجنبی نه بگردی نه بکاهی نه فزایی همه عزی و جلالی همه علمی و یقینی همه نوری و سروری همه جودی و جزایی نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی میباشد.

محسن چاوشی خواننده معروف و پرکار کشورمون در یکی از تاره ترین اثرهای خود با بازخوانی شعر عرفانی و الهی سنائی غزنوی، آهنگ ملکا را روانه بازار کرد. این شعر احساسی که مدح و ستایش پروردگار سروده شده در ترکیب صدای فوق العاده محسن چاوشی یک نتیجه آرامش بخش و فوق العاده را در اختیار مردم قرار داده است. آهنگسازی و تنظیم این قطعه نیز بر عهده خود محسن چاوشی عزیز بوده است.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

امیدواریم از این آهنگ احساسی و پر از فاز خوب لذت ببرید و در مهمونی هاتون پلی کنید.

امیدواریم از این آهنگ آرام لذت ببرید.

محسن چاوشی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه ملکا به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده ملکا محسن چاوشی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محسن چاوشی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک ملکا خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه ملکا بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده ملکا دعوت کرده است. محسن چاوشی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. ملکا محسن چاوشیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محسن چاوشی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه ملکا این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محسن چاوشی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از ملکا محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
وحید گفته:

محسن جان ،خدا حفظت کنه.

mohammadmoradi گفته:

صداتو دوست دارم خیلی باحال میخونی صدات محشررررررررررره محسن جان

رضا گفته:

بسیار آهنگ دلنشین و زیبایی است. با صدای فوق العاده محسن جان چاووشی