اهنگ محسن چاوشی هم گناه | دانلود آهنگ هم گناه محسن چاوشی + متن اهنگ

محسن چاوشی – هم گناه

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام هم گناه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هم گناه محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Ham Gonah Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – هم گناه

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 24

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – هم گناه

الا دختر تو مادر داری یا نه نشونی از برادر داری یا نه همون بوسی که دادی توی دالون نمیدونم به خاطر داری یا نه شب تاریک و مهتابم نیومد نشستم تا سحر خوابم نیومد نشستم تا دم صبح قیومت قیومت اومد و یارم نیومد سه روزه رفتی و سی روزه حالا زمستون رفته ای نوروزه حالا خودت گفتی سر هفته می ایم شماره کن ببین چند روزه حالا شب مهتاب که مهتابم نیومد نشستم تا سحر خوابم نیومد نشستم از سر شب تا خروس خون همون یار نیومد من از انگشتر دست تو بودم میون پنجه و شصت تو بودم اجل اومد که جونم را بگیره ندادم چون که پا بست بودم
توضیحات

محسن چاوشی را می توان از بهترین خواننده های نسل دو موسیقی پاپ ایران بشمار آورد که فعالیت وی همراه با افراد برجسته ای همچون محسن چاوشی و بابک جهانبخش شروع شد. این خواننده دوستداشتنی صدایی بسیار خاص داشته و از این رو به نام آقای صدای خاص ایران شهرت یافته است.

محسن چاوشی اکنون فعالیت های درویشی را انجام می دهد و نوع سبک موسیقی وی کمی تغییر کرده است. این به این دلیل نیست که محسن چاوشی به کلی از دنیای موسیقی فاصله گرفته است، به این معنی است که موزیک های وی معمولا بر اساس اشعار شاعرانی همچون مولوی می باشد.

سریال هم گناه یکی از پرحاشیه ترین سریال های خانگی کنونی می باشد که این سریال در بین بیننده ها بسیار متفات است. موضوع متفاوت و جنجالی این سریال خانگی سبب شده تا اکثر بیننده های این چنین سریال هایی به سمت هم گناه کشیده شوند.

محسن چاوشی برای فصل جدید سریال موزیکی را به مانند قدیم و ریتم های گذشته خود آماده کرده است که مه را شیفته خود کرده است. محسن چاوشی هم گناه را منتشر کرده است و شما عزیزان می توانید این موزیک زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: