محسن چاوشی چشمه ی طوسی : دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی چشمه ی طوسی + متن کامل

محسن چاوشی – چشمه ی طوسی

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چشمه ی طوسی محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Cheshmeye Toosi Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – چشمه ی طوسی

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیازها: 27

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – چشمه ی طوسی

توی هر ضرر باید استفاده ای باشه باخت باید احساس ِ فوق العاده ای باشه آه فاتح ِ قلبم فکرشم نمیکردی رام کردن این شیر کار ساده ای باشه.. آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی بعد از این به هر دردی مبتلا بشم خوبه مبتلا بشم مُردم مبتلا نشم مُردم از تو درد لذت بخش هرچی میکشم خوبه من یه بچه ی شیطون توی کوچه ها بودم عشق تو بزرگم کرد عشق تو هلاکم کرد جیک جیک ِ مستونم بود و عشقِ بازیگوش مثل ِ جوجه ی مُرده توی باغچه خاکم کرد.. آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی بعد از این به هر دردی مبتلا بشم خوبه مبتلا بشم مُردم مبتلا نشم مُردم از تو درد لذت بخش هرچی میکشم خوبه آفرین به این زور و آفرین به این بازو آفرین به این چشمو آفرین به این ابرو آفرین به هر شب که بی.گدار میباره با جنون در افتادن خیلی آفرین داره با تو هیچکس جز من.بی سپر نمیجنگه با تو هیچکس از این بیشتر نمیجنگه با جنون در افتادن باز کار دستم داد آه فاتح قلبم عشق ِ تو شکستم داد..
توضیحات

محسن چاوشی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه چشمه ی طوسی به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده چشمه ی طوسی محسن چاوشی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محسن چاوشی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک چشمه ی طوسی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک چشمه ی طوسی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده چشمه ی طوسی دعوت کرده است. محسن چاوشی به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. چشمه ی طوسی محسن چاوشیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محسن چاوشی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک چشمه ی طوسی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محسن چاوشی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از چشمه ی طوسی محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: