چنگیز محسن چاوشی | دانلود اهنگ محسن چاوشی چنگیز HamdM Remix {باکیفیت اصلی} + متن

محسن چاوشی – چنگیز (hamidm remix)

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام چنگیز (hamidm remix) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چنگیز (hamidm remix) محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Changiz (Remix) Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – چنگیز (hamidm remix)

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – چنگیز (hamidm remix)

چه کردی با خودت چاووش خون خاک بی زائر چه کردی با خودت بغض خیابونای بی عابر موذن زاده داره رو مزارت نوحه میخونه چه کردی با خودت آوازه خونه شهر بی شاعر چه دردی میکشه عاشق فقط پاییز میدونه خراسون از چی میناله فقط چنگیز میدونه عذاب هرزه رویی رو گل جالیز میدونه موذن زاده داره رو مزارت نوحه میخونه منو بعد تو بادای پریشون خون بغل کردن گل طوفان شدم موج منو اوج غزل کردن وجودم آش ولاشه انفجارای دمادم شد پس از تو روی من بمبای خنثی هم عمل کردن نگاه کن من همون کوهم که روزی پر پرم کردی دل آتش زبونم کو چرا خاکسترم کردی نگاه کن این همون کوهه که اخر پرپرش کردی چرا خاکسترش کردی چرا خاکسترش کردی گمونم واژه ها مغز منو میدون مین کردن نگو تو جمجمم افراد استالین کمین کردن حلالم کن تو ای پای جنون سر به دار من که دیدار تو ممکن نیست حتی بر مزار من
توضیحات

محسن چاوشی یا در اصل آقای صدای خاص ایران. تنها خواننده ای تا بحال کنسرت برگزار نکرده اما همچنان یکی از موفق ترین خواننده های کشور شمرده می شود. چنگیز محسن چاوشی یکی از موسیقی های بسیار زیبا و پرمعنای این خواننده دوستداشتنی می باشد. محسن چاوشی آهنگ های جدید خود را براساس برخی اشعار منتشر می کند.

شاعر شعر موزیک چنگیز محسن چاوشی علی اکبر یاغی می باشد. آهنگ چنگیز محسن چاوشی معانی بسیاری داشته و این شعر ترکیبی از قالب های چهارپاره و غزل بوده که می توان زیبایی خاصی را در آن مشاهده نمود. این آهنگ جز آلبوم امیر بی گزند می باشد که ترانه سرای آن علی اکبر یاغی، آهنگساز خود محسن چاوشی و تنظیم را بهروز صفاریان عزیز انجام داده است.

در این موسیقی شاعر سعی دارد حزن و اندوه خود را بصورت ادبی به شنونده القا کند. تمامی متن های این شعر بر تنها بودن و بی اثر بودن موسیقی در جامعه را بیان می کند. این شعر درواقع سعی دارد تا بگوید شاعر و خواننده همیشه تنها می مانند و در اندوه خود باقی خواهند ماند. و درآخر نیز خود را فردی مرده فرض می کند.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد سال 1358 در خرمشهر خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در کشور می باشد که اکنون توانسته است ششرت و محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. محسن چاوشی حتی تنظیم کننده موسیقی نیز می باشد و همین مورد او را در موسیقی تقریبا بی رقیب کرده و موزیک های زیبا و دلشنینی را به انتشار رسانده.

محسن چاوشی از سال 1382 فعالیت رسمی و تخصصی خود در عرصه موسیقی را آغاز کرد و چون این هنرمند صدایی بسیار خاص و شنیدنی دارد سبب شد تا سریعا به یکی از هنرمندان محبوب مبدل گردد. محسن چاوشی از سال 1382 تاکنون بیش از 200 قطعه موسیقی را منتشر کرده است و از این تعداد 11 آلبوم را می توان نام برد که همه این موارد به کلی محبوبیت بالایی دارند.

رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت موسیقی خوب در کشور است اکنون با جمعه آوری بیش از 100 قطعه موسیقی از این هنرمند بصورت فول آلبوم محسن چاوشی سعی دارد دسترسی به موزیک های این هنرمند را برای کاربران راحت کرده تا بتوانند در سریعترین زمان و با کیفیتی بالا اهنگ های زیبای محسن چاوشی را دانلود کنند.

امیدواریم از این آهنگ احساسی و پر از فاز خوب لذت ببرید و در مهمونی هاتون پلی کنید.

نسخه ای که هم اکنون در موزیکیشو قرار دارد ریمیکس چنگیز محسن چاوشی بوده که با 2 کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. امیدواریم با شنیدن این موزیک شاد و احساسی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
sima.gholipuor@gmail.com گفته:

عالی بود لذت بردم

Omi گفته:

ریمیکس باحالیه?? توضیحاتشم مختصر و مفید نوش گوش شنوده ها