دانلود آهنگ یاد چشم تو می افتم محسن چاوشی MP3 320 + متن

محسن چاوشی – یاد چشم تو می افتم

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام یاد چشم تو می افتم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یاد چشم تو می افتم محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Yade Cheshme To Mioftam Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – یاد چشم تو می افتم

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 192

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – یاد چشم تو می افتم

لخته لخته لخته خون میچکه از جون و تنم شعله شعله شعله ور شد همه جای بدنم بس که پامال ستم شد دل وامونده ی من مث بازوی تک خورده کبوده کفنم آخ چرا دل به جگر گوشه ی مردم بستم آخ چرا دل به جگر گوشه ی مردم دادم یاد چشم تو میوفتم جگرم میسوزه یاد چش م تو میوفتم نفسم میگیره نفس من که هلاک نفساتن نفس مرغای کنج قفسم میگیره آخ چرا دل به جگر گوشه ی مردم بستم آخ چرا دل به جگر گوشه ی مردم دادم یاد چشم تو میوفتم جگرم میسوزه یاد چشم تو میوفتم نفسم میگیره دیگه هر تنگ غروب این دل مجنون تنهاست میگه اون غمزه و اون عشوه و اون خنده کجاست تو که رفتی پی کارت دل بی صاحب مردم مث برگای خزون همسفر باد هواس مث خورشید غروبم خفه ام دلگیرم از خودم از همه از عشق از انسان سیرم ولی با این همه با یاد تو و خنده ی تو نفس آخرمو میکشم و میمیرم آخ چرا دل به جگر گوشه ی مردم بستم آخ چرا دل به جگر گوشه ی مردم دادم یاد چشم تو میوفتم جگرم میسوزه یاد چشم تو میوفتم نفسم میگیره
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن چاوشی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده یاد چشم تو می افتم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، یاد چشم تو می افتم محسن چاوشی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن چاوشی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ یاد چشم تو می افتم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. یاد چشم تو می افتم محسن چاوشی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن چاوشی با انتشار اهنگ جذاب یاد چشم تو می افتم از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن چاوشی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک یاد چشم تو می افتم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه یاد چشم تو می افتم محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محسن چاوشی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب یاد چشم تو می افتم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده یاد چشم تو می افتم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محسن چاوشی در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. یاد چشم تو می افتم محسن چاوشیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محسن چاوشی نیز در یاد چشم تو می افتم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه یاد چشم تو می افتم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن چاوشی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده یاد چشم تو می افتم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، یاد چشم تو می افتم محسن چاوشی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن چاوشی نیز با خوشحالی از انتشار موزیک یاد چشم تو می افتم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. یاد چشم تو می افتم محسن چاوشی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن چاوشی با انتشار اهنگ جذاب یاد چشم تو می افتم از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن چاوشی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ یاد چشم تو می افتم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ یاد چشم تو می افتم محسن چاوشی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: