محسن چاوشی یوسف : دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی یوسف + متن کامل

محسن چاوشی – یوسف

دانلود اهنگ جدید محسن چاوشی به نام یوسف با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یوسف محسن چاوشی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Chavoshi Yousef Download mp3 320 + Lyrics text

محسن چاوشی – یوسف

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن چاوشی – یوسف

افسوس بود و جز افسوس چیزی به شب نمی تابید هرچشمه ای که می خشکید از چشم ماه می افتاد از روزگار دلگیرم ای کاش رنج آخر داشت یوسف اگه برادر داشت کی توی چاه می افتاد دل چشمه بود و می جوشید وقتی خدا واسه ی مردم هر روز یک کوزه رو میشکست از تیکه هاش دل می ساخت از تیکه تیکه ی قلبم هی کوزه ساخت اما حیف هی هرشب واسه من ِ تنها از خون و خاک گِل می ساخت بکار و بچین بچین و ببخش زمین خدا برای همست ببین و نترس نترس و بگو خدای تا ابد خدای همست تا چشم کار می کرد و تا اعتماد می کردم چشمم به هرچی که می دید بی اعتماد تر می شد معجون دردمندی از سردرد و دردسر بودم با هر مسکن ِ تازه دردم زیادتر می شد خشکیده تر شدم ای ماه عکست توی کدوم چشمست اینجا که هرچی می بینم دالون ِ تنگ و تاریکه اینجا که هرچی می گردم راهی به سرپناهی نیست روح بزرگ من دیدی دنیا چقدر کوچیکه بکار و بچین بچین و ببخش زمین خدا برای همست ببین و نترس نترس و بگو خدای تا ابد خدای همست بکار و بچین بچین و ببخش زمین خدا برای همست ببین و نترس نترس و بگو خدای تا ابد خدای همست..
توضیحات

شاید کمتر کسی باشد اهنگ یوسف محسن چاوشی را نشنیده باشد. محسن چاوشی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محسن چاوشی برای موزیک فوق العاده یوسف و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا یوسف محسن چاوشی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه یوسف در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محسن چاوشی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت یوسف پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ محسن چاوشی یوسف خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود محسن چاوشی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ یوسف تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محسن چاوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ یوسف فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن یوسف محسن چاوشی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: