دانلود اهنگ بازم بخند محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – بازم بخند

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام بازم بخند با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بازم بخند محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Bazam Bekhand Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – بازم بخند

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 19

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – بازم بخند

  حرفایی که نمیگی و از تو چشات میخونم به یاد من نباشی ام به یاد تو می مونم همیشه اون نگاه تو حرفای تازه داره با من دوباره حرف بزن بازم بخند دوباره بخند ؛ وقتی میخندی میگم غصه رو بی خیالش بخند که غم از توی شعرام بره رد کارش آره بخند ؛ وقتی میخندی غم کاری باهام نداره بخند که این غصه دیگه سر به سرم نذاره بخند ؛ وقتی میخندی میگم غصه رو بی خیالش بخند که غم از توی شعرام بره رد کارش آره بخند ؛ وقتی میخندی غم کاری باهام نداره بخند که این غصه دیگه سر به سرم نذاره خنده ی تو ، می ارزه به دار و ندار دنیا تا غمگین میشی شک میکنم همه اش به کار دنیا وقتی که شادی از نگات حتی یه لحظه دوره دنیا تو اون لحظه برام چه سرد و سوت و کوره بخند ؛ وقتی میخندی میگم غصه رو بی خیالش بخند که غم از توی شعرام بره رد کارش آره بخند ؛ وقتی میخندی غم کاری باهام نداره بخند که این غصه دیگه سر به سرم نذاره بخند ؛ وقتی میخندی میگم غصه رو بی خیالش بخند که غم از توی شعرام بره رد کارش آره بخند ؛ وقتی میخندی غم کاری باهام نداره بخند که این غصه دیگه سر به سرم نذاره
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

“بازم بخند” یکی دیگر از تک آهنگ های محسن یگانه است. او این تگ آهنگ احساسی را در سال 1394 منتشر کرد. همیشه این چشم ها هستند که دل پسره قصه رو می برن. محسن یگانه هم در این آهنگ عاشقانه از راز چشم های معشوق می گویند و لبخند سحر آمیز او که در دنیا از هر چیز دیگری برای عاشق با ارزش تر است.

محسن یگانه ترانه سرایی این آهنگ عاشقانه را مانند بسیاری از آهنگ های دیگرش، خودش انجام داده است. البته تنظیم این ترک ریتمیک به عهده خود او بوده است. شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و آن را در یک موقیت خاص به عشق خودتون هدیه کنید.

در ادامه متن کامل این آهنگ شاد را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لدت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز محسن یگانه با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محسن یگانه در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده بازم بخند را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بازم بخند محسن یگانه یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محسن یگانه و بازم بخند او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محسن یگانه سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بازم بخند به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محسن یگانه امیدوار است با عاشقانه بازم بخند بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بازم بخند محسن یگانه باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بازم بخند محسن یگانه لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: