دانلود اهنگ بعد تو محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – بعد تو

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام بعد تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بعد تو محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Bade To Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – بعد تو

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – بعد تو

تمومِ آدما رو بعد تو بخشیدم همه رو بخشیدم اما تورو نه دلیلِ دردامو بعد تو فهمیدم همه رو فهمیدم اما تورو نه چه زخمی جا مونده رو دلِ وامونده داره دیوونه میکنه منو یه عالم خاطره میگم نمیدونست میگم نمیتونست خدا که میتونست چرا گذاشت بره چه زخمی جا مونده رو دلِ وامونده داره دیوونه میکنه منو یه عالم خاطره میگم نمیدونست میگم نمیتونست خدا که میتونست چرا گذاشت بره دلیلِ دردامو بعد تو فهمیدم بعد تو فهمیدم غمِ عالم چیه کسی نمیدونه کسی چه میدونه شبای دلتنگی تو خیالم کیه چه زخمی جا مونده رو دلِ وامونده داره دیوونه میکنه منو یه عالم خاطره میگم نمیدونست میگم نمیتونست خدا که میتونست چرا گذاشت بره چه زخمی جا مونده رو دلِ وامونده داره دیوونه میکنه منو یه عالم خاطره میگم نمیدونست میگم نمیتونست خدا که میتونست چرا گذاشت بره تمومِ آدما رو بعد تو بخشیدم همه رو بخشیدم اما تورو نه دلیلِ دردامو بعد تو فهمیدم همه رو فهمیدم اما تورو نه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

بعد تو نمیداند چکار کند؟ زندگی را چگون بگذراند و چگونه می تواند بی تو حتی لحظه ای را تصور کند. عشق که واقعی باشد نمی توان بیخیال خاطرات شد و این ها می شوند سوهان روح تا زمانی که ذهن خسته شود و این خسته شدن ممکن است به قیمت شکسته شدن دل باشد، چیزی که هرگز به مانند سابق نمی شود.

بعد تو محسن یگانه موزیکی آرام و عاشقانه بوده که سعی دارد خود را قانع کند و زندگی بعد از عشق را قابل تحمل بسازد. محسن یگانه بعد تو را برای کسانی منتشر کرده است که این مشکل را داشته و هنوز سعی دارند بعد از اتمام رابطه خاطرات گذشته را به یاد بیاورند. این می تواند به فراموش کردن این خاطرات و راحت تر سپری کردن این چنین روزهایی کمک خوبی باشد.

هم اکنون می توانید موزیک بعد تو محسن یگانه را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید تا بتوانید مشکلات خود را با شندین حرف های محسن عزیز فراموش کنید. امیدواریم با شنیدن این موزیک احساسی نهایت لذت را برده باشید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن یگانه را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده بعد تو به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بعد تو محسن یگانه قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن یگانه نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ بعد تو حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بعد تو محسن یگانه تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن یگانه با انتشار قطعه جذاب بعد تو از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن یگانه نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک بعد تو رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک بعد تو محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
کیوان گفته:

سلام بر شما خیر همون ورژن هست. به زودی ورژن‌های جدیدش رو داریم می‌ذاریم روی سایت

حسین گفته:

درود، اگراشتباه نکنم این کارآقای یگانه که بعدتونام داره روشنیده بودم آیابازتولیدشده دوباره؟