دانلود اهنگ تو فکر می رم محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – تو فکر می رم

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام تو فکر می رم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تو فکر می رم محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Too Fekr Miram Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – تو فکر می رم

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – تو فکر می رم

  دوره میکنم سکوت کهنمو با صدای تو دنیای من خلاصه میشه توی عکسای تو رو گونه های من به یاد تو همیشه اشک جاریه تو فکر میرمو میپرسم از خودم چه روزگاریه اشک تو چشام بود یه عکس مبهم از تو توی یادمه به هرکی خیره شم میگم چقدر شبیه خاطراتمه بغض میکنم به یاد لحظه های تلخ آخرم تو فکر میرمو به هرچی خاطرست پناه میبرم تو فکر میرمو به هرچی خاطرست پناه میبرم صبر کردمو نذاشتم هیچکسی به جای تو بیاد بعیده بعد تو کسی منو به خاطر خودم بخواد کاش یک دفعه خودت رو می گذاشتی جای من چه سخت میگذره بدون تو تموم لحظه های من اشک تو چشام بود یه عکس مبهم از تو توی یادمه به هرکی خیره شم میگم چقدر شبیه خاطراتمه بغض میکنم به یاد لحظه های تلخ آخرم تو فکر میرمو به هرچی خاطرست پناه میبرم تو فکر میرمو به هرچی خاطرست پناه میبرم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

آهنگ احساسی “تو فکر می رم” یکی از آهنگ های آلبوم “نگاه” است. محسن یگانه این آلبوم را در سال 1393 منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی تمامی آهنگ ها را محسن یگانه و تنطیم آن ها را اشکان آبرون به همراه پازل بند و علی ثابت انجام داده اند. عشق جوریه که حتی بعد از رفتنش هم بهش تعهد داری و دوست نداری کسی جاشو بگیره. ترانه غمگین این آهنگ عاشقانه هم گویای همین موضوع است.

امیدواریم تمام فکرای عاشقانتون با شادی باشه نه با حسرت گذشته. شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان در دسترس قرار داده ایم.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ آرام لذت ببرید.

 

دنیای موسیقی خوشحال است که محسن یگانه با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تو فکر می رم اثری فوق العاده از محسن یگانه است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محسن یگانه سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تو فکر می رم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تو فکر می رم محسن یگانه جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محسن یگانه که مربوط به انتشار تو فکر می رم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محسن یگانه با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ تو فکر می رم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محسن یگانه با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک تو فکر می رم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محسن یگانه در ترانه تو فکر می رم لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: