دانلود اهنگ خاطره بازی محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – خاطره بازی

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام خاطره بازی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خاطره بازی محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Khatereh Bazi Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – خاطره بازی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – خاطره بازی

تو می ترسیدی کسی ما رو کنارِ هم ببینه تو می تونستی و نخواستی همه ی دردم همینه همه ی حرفِ من اینه که چرا از چشت افتاد اون که بی اشاره ی تو دل به جاده ها نمی داد بی تو؛ بدبینم به جاده fه کسی که توی راهه بی تو شیرینیِ لبخند؛ رو لبای من گناهه رو لبای من گناهه از خیالشم می ترسم که ببینمت کنارِ یه کسی که تا دلش خواست سر رو شونه هات بذاره سر رو شونه هات بذاره حالا باقیمونده های من و احساسم همینه دلِ دلتنگم غروبا پای پنجره بشینه دلخوشیم یه ابرِ تیره ست که هوای منو داره؛ آخه از سیاه ترین ابر، بهترین بارون می باره بی تو تکلیفِ من اینه؛ مشقای خاطره بازی باقی عمری که باید؛ با بد و خوبش بسازی با بد و خوبش بسازی بی تو بدبینم به جاده به کسی که توی راهه بی تو شیرینیِ لبخند؛ روی لبای من گناهه روی لبای من، گناهه سر رو شونه هات بذاره
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ دیسلاو و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

نگاه من چهارمین آلبوم رسمی محسن یگانه می باشد. این آلبوم در 20 اردیبهشت سال 1394 منتشر شده است. محسن یگانه در سال 1393 ساحب دختری به نام نگاه شد و نام آلبوم برگرفته از نام دختر او می باشد. تمامی قطعات این آلبوم را محسن یگانه خود آهنگسازی و ترانه سرایی کرده است.

یکی از زیباترین موزیک های محسن یگانه در این البوم و سایر موزیک هایش اهنگ آرام و احساسی خاطره بازی می باشد. درواقع این موزیک مفهومی غمگین داشته و درد و دل محسن را بیان می کند. محسن یگانه این موزیک را برای کسانی خوانده که دیسلاو خورده اند و در نتیجه حرف دل هایشان باقی مانده است.

همانطور که گفته شد ترانه سرایی و اهنگسازی اهنگ خاطره بازی را محسن یگانه انجام داده است ، میکس و مسترینگ این کار را آرش پاکزاد انجام داده و تنظیم نیز توسط احسان حبیبی صورت گرفته است. هم اکنون می توانید اهنگ محسن یگانه خاطره بازی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شندین این اهنگ نهایت لذت را برده باشید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن یگانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ خاطره بازی جدیدترین اثر محسن یگانه است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن یگانه با قطعه خاطره بازی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. خاطره بازی محسن یگانه یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که محسن یگانه برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن یگانه، خاطره بازی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن یگانه به ارمغان آورد. امیدواریم محسن یگانه بعد از خاطره بازی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه خاطره بازی محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: