دانلود اهنگ خستم محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – خستم

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام خستم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خستم محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Khastam Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – خستم

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – خستم

زندگی روشو برگردونده از منی که گیج و سر گردونم منی که آرزوم بوده دنیا رو حتی یه لحظه به عقب برگردونـــم انقده خواستمو نتونستم که خسته شدمو خواستنیام کم شد خودمو کشتم از دنیا بهشت بسازم ولی نمیدونم چی شد که جهنم شد هزار تا درد تو سینه ی منه که واسه ی هر کدوم یه بار مردم دردی مگه از این بزرگتر هست که هرچی بوده از خودی خوردم انقده از گذشته هام خستم که میخوام آینده هامو ول کنم انقده غریبه دورو برم هست حتی میترسم درد ودل کنم وقتی همه میخوان که زیرآواره حرف و تهمت و دروغ خاکت کنن حتی خودی ترین آدما میخوان که از صفحه ی روزگار پاکت کنن وقتی که زندگی همه ی راها رو بستو راهی واست به جز مردن نذاشت وقتی که از پا در اومدی میفهمی اصلا ارزش زندگی کردن نداشت ارزش زندگی کردن نداشت هزار تا درد تو سینه ی منه که واسه ی هر کدوم یه بار مردم دردی مگه از این بزرگتر هست که هرچی بوده از خودی خوردم انقده از گذشته هام خستم که میخوام آینده هامو ول کنم انقده غریبه دورو برم هست حتی میترسم درد ودل کنم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ قدیمی میباشد.

انگیزه مهم ترین عاملی است که شما را وادار می کند برای رسیدن به اهدافتان کوه را جا به جا کرد و سد ها را بشکنید. زمین خوردن ها و شکست ها انتهای راه برای شما نیست و باید بدانید که این راه پر از فراز و نشیب است و بجای جا زدن بلکه باید بیشتر و مصمم تر روبه جلو حرکت کنید.

محسن یگانه که به تازگی آهنگ خودخواه را منتشر کرده است، دارای سابقه طولانی و بلند مدتی در موسیقی پاپ است و کمتر کسی پیدا میشود که او را نشناسد. خاطره سازی او به مدت دو دهه در موسیقی پاپ کشور باعث شده تا همواره نامش در آسمان موسیقی ایران بدرخشد.

محسن یگانه از قدیمی‌ترین خوانندگان پاپ ایران است که در کنار محسن چاوشی و حامد هاکان از اوایل دهه 80 شروع کردند و پایه گذاری پاپ مدرن امروزی را انحام دادند. در واقع محسن چاوشی، محسن یگانه و مرحوم حامد هاکان از سردمداران این مسیر بودند که در آن زمان نیز گروه آریان هم نیز در کنار آنان به فعالیت مشغول بود. محسن یگانه از همان زمان با خواندن آهنگ‌های دیسلاو و عاشقانه مسیر موفقیت خود را شروع کرد و توانست مخاطبین و هواداران بی شماری بدست آورد.

نفس‌های بی هدف، نشکن دلمو، آهای خبر نداری به همراه محسن چاوشی و حامد هاکان از کارهای اولیه این خواننده بود که الان بعد از گذشت یک دهه تبدیل به یک نوستالژی دوست داشتنی برای هواداران قدیمی وی شده است. شاید به همین دلیل است که خیلی از خانواده‌های ایرانی به محسن یگانه و محسن چاوشی علاقه دارند. زیرا پدر مادرهای الان در واقع جوانان دهه 80‌ای هستند که با این دو خواننده بزرگ شده اند و این آهنگ‌ها و صدای آنها در تارو پود وجودشان نشسته است.

آهنگ خستم محسن یگانه که محصول سال 92 میباشد یک آهنگ انگیزشی جذاب است که شما باید بفهمید دنیا خیلی اوقات به نفع شما نمیچرخد و ممکن است هزار بار هم در انجام یک کار یا یک عدف شکست بخورید اما حق ندارید نا امید شوید. به هرحال زندگی دو روز است، روزی با تو روزی بر تو. این آهنگ فوق العاده به محض انتشار توانست نام محسن یگانه را به صدر جدول ببرد و پس از آن نیز انتشار آهنگ خیابونا برای محسن یگانه کاری کرد کارستان و دوران فوق طلایی محسن یگانه بعد از آلبوم حباب مجددا شروع شد.

محسن یگانه خواننده احساسی و پرطرفدار کشور موزیکی را منتشر کرده است به نام خستم. خستم محسن یگانه درواقع یکی از آهنگ های انگیزشی و مناشب بوده که هدف را برای شما مشخص می کند. این موزیک شاد و ریتمیک می تواند در این ایام سخت و دشوار شما را بهتر و مصمم تر به هدفتان برساند.

ترانه سرا ، آهنگساز و تنظیم کننده این موزیک خود محسن یگانه بوده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

محسن یگانه خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک خستم به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده خستم محسن یگانه میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محسن یگانه دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ خستم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک خستم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده خستم دعوت کرده است. محسن یگانه به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خستم محسن یگانهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محسن یگانه که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه خستم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محسن یگانه از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خستم محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: