دانلود اهنگ خیال تو محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – خیال تو

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام خیال تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خیال تو محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Khiale To Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – خیال تو

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 17

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – خیال تو

منو درگیر خودت کن تا جهانم زیرو رو شه تا سکوت هرشب من با هجومت روبرو شه بی هوا بدون مقصد سمت طوفان تو میرم منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه با من غریبگی نکن با من که درگیر توام چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام با من غریبگی نکن با من که درگیر توام چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام من مات تصویر توام تو همین جایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست آخرین نقطه ی دنیا تو جهان من همین جاست تو همین جایی و هر روز من به تنهایی دچارم منو نزدیک خودم کن تا تو رو یادم بیارم با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه با من غریبگی نکن با من که درگیر توام چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام با من غریبگی نکن با من که درگیر توام چشماتو از من برندار من مات تصویر توام من مات تصویر توام
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ فاز خوب و اهنگ ماه رمضان و اهنگ قدیمی میباشد.

در سال 86 با ایده احسان علیخانی، صدا و سیما تصمیم گرفت تا برنامه جزر و مد را با اسم برنامه ماه عسل و تغییرات جدید روی آنتن ببرد. برنامه‌ای که قرار بود به اولین ماه رمضان زوج های جوان اشاره کند و کاملا گفت گو محور بود. این برنامه با هدف نزدیکتر کردن مردم به زندگی ساده و نزدیکتر کردن دل‌های مردم به پروردگار کلید خورد. در آن سال‌ها، احسان علیخانی برای تیتراژ برنامه دنبال یک خواننده خوب و مطرح میگشت که حداقل برای شروع برنامه مردم به خاطر صدای او هم که شده پای گیرنده بشینند و برنامه را تماشا کنند. از آن سال به بعد نیز تیتراژهای ماه رمضان ماه عسل همواره یکی از دلایل موفقیت این برنامه محسوب میشد.

پس از گذشت زمان و جست و جوهای مختلف، قرعه کار به نام محسن یگانه افتاد. محسن یگانه که در آن سال‌ها در کنار محسن چاوشی، فرزاد فرزین، زنده یاد حامد هاکان، پرچمداران موسیقی پاپ جدید بودند، قبول کرد تا روی شعر فوق العاده و احساسی روزبه بمانی تیتراژ این برنامه را بخواند. آن سال‌ها روزبه بمانی هنوز به اندازه امروز معروفیت نداشت و از طرفی تا قبل از آن هم محسن یگانه تیتراژی در صدا و سیما نداشت که در واقع این همکاری یکی از همکاری‌های برد برد برای این دو نفر بود. سرانجام پس از کش و قوس فراوان، محسن یگانه خیال تو را برای ماه عسل خواند و این آهنگ با گذشت 13 سال از انتشار آن، هنوز هم در خاطر علاقه مندان موسیقی و محسن یگانه هست و جای دارد.

شعر فوق العاده احساسی روزبه بمانی که با مضمون دلی و عرفانی خوانده شده بود، روی ملودی آرام و خوش ساخت محسن یگانه نشست و خیلی خوب هم جواب داد و سرانجام با تنظیم شهاب اکبری این آهنگ خوش فاز منتظر و در اختیاز علاقه مندان به ماه عسل و محسن یگانه قرار گرفت. صدای نام اشنای محسن یگانه و از طرفی محبوبتر شدن ماه عسل باعث شد تا هر دو از این همکاری سود ببرند.

امیدواریم از این آهنگ جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار محسن یگانه خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب خیال تو را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده خیال تو در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. محسن یگانه در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. خیال تو محسن یگانهاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. محسن یگانه نیز در خیال تو تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک خیال تو حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: