دانلود اهنگ دلکم محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – دلکم

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام دلکم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلکم محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Delakam Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – دلکم

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 11

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – دلکم

چی کار می کنی با دلم؛ روزگار؟ دیگه خاطراتو به یادم نیار ندیدی مگه چی سرم اومده جوونیمو دادم، پای عشقه یار چقد خاطر اون عزیزه که من؛ با این که هنوزم ازش دلخورم اون اسمم رو یادش نمیاد و من؛ هنوزم رو اسمش قسم می خورم یه عمری گذشت و هنوزم توو فکر همون یار نامهربونم با حسرت یه گوشه نشستم دارم زیر لب؛ هی می خونم دلکم؛ تنهات گذاشتن هر کی رفته پی کارش اون که پاش عمرتو دادی؛ حالا رفته پی یارش دلکم؛ دیدی دروغه؟ دیدی تنهات گذاشت؟ دیدی ضرب المثل دل به دل راه نداشت؟ دلکم؛ دیدی جوونیت چه جوری با غصه سر شد؟ بهترین شبای عمرم؛ توی تنهایی سحر شد دلکم؛ مردم این شهر؛ قصمونو نمی دونن اگه با خبر بشن از رازمون؛ با ما می خونن می خونن؛ تنهات گذاشتن هر کی رفته پی کارش اون که پاش عمرتو دادی؛ حالا رفته پی یارش دلکم؛ دیدی دروغه؟! دیدی تنهات گذاشت؟ دیدی ضرب المثل دل به دل راه نداشت؟ دیدی ضرب المثل دل به دل راه نداشت؟
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

محسن یگانه یکبار دیگر با نوشتن ترانه زیبای دیگری، یک آهنگ احساسی به نام “دلبرکم”  را در آلبوم “نگاه من” منتشر کرد. این آلبوم در سال 1394 منتشر شد. این آلبوم چهارمین آلبوم رسمی او است که به انتشار رسیده است. نامی که برای این آلبوم انتخاب شده است، به خاطر دختر محسن یگانه است که یک سال قبل از انتشار این آلبوم به دنیا آمد و به همین علت نام این آلبوم “نگاه من” شد.

همیشه می گن اولین و آخرین بار هر اتفاق و تجربه ای هیچ وقت فراموش نمی شه. ترانه غمگین این آهنگ آرام هم گویای عشقی است که با اینکه مدت هاست از اون می گذره اما هنوزم عاشق برای اون معشوق و عشقی که به اون داشته جایگاه خاصی قائله و از اون به خوبی یاد می کنه آن هم با صرف نظر کردن از همه بدی هاش.

شما عزیزان می تونین این آهنگ عاشقانه را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ دلکم محسن یگانه را نشنیده باشد. محسن یگانه دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محسن یگانه برای اهنگ فوق العاده دلکم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا دلکم محسن یگانه همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ دلکم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محسن یگانه در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت دلکم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ محسن یگانه دلکم خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود محسن یگانه نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه دلکم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محسن یگانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه دلکم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن دلکم محسن یگانه لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: