دانلود اهنگ ریمیکس بهت قول میدم محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – ریمیکس بهت قول میدم

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام ریمیکس بهت قول میدم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ریمیکس بهت قول میدم محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Behet Ghol Midam (remix) Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – ریمیکس بهت قول میدم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 151

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – ریمیکس بهت قول میدم

خودت میخوای بری خاطره شی اما دلت میسوزه تظاهر میکنی عاشقمی این بازی هر روزه نترس آدم دم رفتن همش دلشور میگره دو روز بگذره این دلشورها از خاطرت میره بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیای تو راحت باش هیچ کس نمیاد جای تو دلشوره دارم من واسه فردای تو بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیای تو راحت باش هیچ کس نمیاد جای تو دلشوره دارم من واسه فردای تو از عشق هر چیزی که میشناسمو از من گرفتی تو باقی مونده احساسمو از من گرفتی و میخوای من باشیو یادت بره مایی وجود داره خودت آمادیه رفتنی ترست نمیزاره اصلا نترس راحت برو بی من هیچکی به جز تو منو یادش نیست فکر کردی کی از من خبر داره راحت برو هیچکی حواسش نیست بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو راحت باش هیچ کس نمیاد جای تو دلشوره دارم من واسه فردای تو بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیای تو راحت باش هیچ کس نمیاد جای تو دلشوره دارم من واسه فردای تو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

قول درواقع قسمی زمینی است و رعایت آن نشان از آدمیت دارد. در تمامی حکایات و افسانه ها و حتی واقعیت ها کسانی که بدقولی کرده اند را به درستی صدا نمی زنند و از آن ها نام نیکویی به جا نمانده است. درواقع زمانی که کسی قول می دهد قسمی زمینی را بیان کرده که انجام آن واجب برای آدمیت است.

محسن یگانه خواننده بسیار خوش صدا و جوان کشور که در برخی از موارد رکوردها را درهم شکسته است چه از لحاظ کنسرت و از چه از لحاظ ازدید آهنگی فوق العاده زیبا و عاشقانه به اسم بهت قول میدم را منتشر کرده که اکنون می توانید آن را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود نمایید.

بهت قول میدم محسن یگانه در 10 اسفند سال 1394 منتشر شده است. بعد از انتشار این آهنگ مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کرد و محسن یگانه با اطلاع از این علاقه ها اجرای زنده موزیک خود را در تاریخ 3 دی 1395 در سالن برج میلاد برگزار کرد. ویدیو موزیک این آهنگ در یوتیوب 80 میلیون بازدید داشته است.

امیدواریم با شنیدن این آهنگ شاد و ریتمیک نهایت لذت را برده باشید

محسن یگانه ریمیکس بهت قول میدم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران محسن یگانه را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از محسن یگانه که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران محسن یگانه آهنگ ریمیکس بهت قول میدم را جزو بهترین کارهای او می دانند. ریمیکس بهت قول میدم محسن یگانه خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه ریمیکس بهت قول میدم محسن یگانه را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه ریمیکس بهت قول میدم محسن یگانه لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Amid گفته:

خوبه

حسین گفته:

قشنگ تر زده تو اهنگ با این ریمیکس ‌مسخره