دانلود اهنگ سکوت (ریمیکس مهران عباسی) محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – سکوت (ریمیکس مهران عباسی)

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام سکوت (ریمیکس مهران عباسی) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سکوت (ریمیکس مهران عباسی) محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Sokoot (mehran Abbasi Remix) Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – سکوت (ریمیکس مهران عباسی)

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 332

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – سکوت (ریمیکس مهران عباسی)

روزای سخت نبودن با تو خلا امید و تجربه کردم داغ دلم که بی تو تازه میشد هم نفسم شد سایه ی سردم تو رو میدیدم از اون ور ابرا که میخوای سرسری ازمن رد شی آسمونو بی تو خط خطی کردم چجوری میتونی اینقده بد شی سکوت قلبتو بشکن و برگرد نذار این فاصله بیشتر از این شه نمیخوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه همین شه روزای سخت نبودن با تو دور نبودن تو خط کشیدم تازه میفهمم اشتباهم این بود چهره عشقمو غلط کشیدم عشق تو دار و ندار دلم بود اومدی دارو ندارمو بردی بیا سکوتتو بشکن و برگرد که هنوزم تو دل من نمردی سکوت قلبتو بشکن و برگرد نذار این فاصله بیشتر از این شه نمیخوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه همین شه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریمیکس و اهنگ عاشقانه و اهنگ عید و اهنگ ولنتاین و اهنگ قدیمی میباشد.

آلبوم رگ خواب دومین آلبوم رسمی محسن یگانه عزیز و دوستداشتنی بوده که در سال 1389 به بازار موسیقی وارد شد و تقریبا تمام علاقه مندان به موسیقی را هوادرا خود کرد. محسن یگانه با در دست داشتن نقطه علاقه مردم یعنی عاشقانه ها و اشعار احساسی طرفدارانی را به خود جذب کرد که اکنون نیز او را دوست دارند.

سکوت محسن یگانه از اهنگ هایی است که هنوزم هم تکراری نشده و در برخی مراسم های مناسبتی به مانند ولنتاین و یا عید و تولد استفاده های خود را دارد. اهنگ محسن یگانه سکوت خود ریتمی شاد دارد و اکنون نسخه ریمیکس این موزیک زیبا با تنظیم مهران عباسی که از دوستان و تنظیم کنندگان موزیک های محسن می باشد برای شما در موزیکیشو قرار داده شده است.

سکوت قلبتو بشکنو برگرد ” درواقع این جمله می تواند معناهای بسیاری داشته باشد و اگر بخواهیم سطحی به آن بنگریم محسن سعی دارد در این موزیک به یار بفهماند که حرف دلش را بزند چرا که محل تولد احساس و عشق در قلب است و این قلب است که آن را بروز می دهد پس پنهان کاری بس است.

هم اکنون می توانید این موزیک زیبا و دوستداشتنی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ سکوت (ریمیکس مهران عباسی) محسن یگانه را نشنیده باشد. محسن یگانه دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محسن یگانه برای موزیک فوق العاده سکوت (ریمیکس مهران عباسی) و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا سکوت (ریمیکس مهران عباسی) محسن یگانه همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک سکوت (ریمیکس مهران عباسی) در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محسن یگانه در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت سکوت (ریمیکس مهران عباسی) پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک محسن یگانه سکوت (ریمیکس مهران عباسی) خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود محسن یگانه نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک سکوت (ریمیکس مهران عباسی) تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محسن یگانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه سکوت (ریمیکس مهران عباسی) فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن سکوت (ریمیکس مهران عباسی) محسن یگانه لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سجاد گفته:

۲۰👌♥

ابوالفضل گفته:

عالی به محسن یگانه طرف دارم

سرنوشت گفته:

احسنت به اونایی که از عشق هم سکوت نکردن و ایول به این خواننده 👍😉🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️

آرام گفته:

بسیار عالی 🌸🌸🌸🌸🌸