اهنگ سکوت محسن یگانه - دانلود سکوت قلبتو بشن و برگرد با کیفیت اصلی MP3 320+ متن کامل

محسن یگانه – سکوت

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام سکوت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سکوت محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Sokoot Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – سکوت

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 266

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – سکوت

روزهای سخت نبودن ِ با تو خلا امید رو تجربه کردم داغ دلم که بی تو تازه می شد همنفسم شد سایه سردم تو رو می دیدم از اونور ابرها که میخوای سر سری از من رد شی آسمونو بی تو خط خطی کردم چه جوری می تونی اینقد بد شی چه جوری می تونی اینقد بد شی سکوت قلبتو بشکن و برگرد نزار این فاصله بیشتر از این شه نمیخوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه همین شه سکوت قلبتو بشکن و برگرد نزار این فاصله بیشتر از این شه نمیخوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه همین شه روزهای سخت نبودن با تو دور نبودنت رو خط کشیدم تازه می فهمم اشتباهم این بود چهره عشقمو غلط کشیدم عشق تو دار و ندار دلم بود اومدی دار و ندارم رو بردی بیا سکوتت رو بشکن و برگرد که هنوزم تو دل من نمردی که هنوزم تو دل من نمردی سکوت قلبتو بشکن و برگرد نزار این فاصله بیشتر از این شه نمیخوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه همین شه سکوت قلبتو بشکن و برگرد نزار این فاصله بیشتر از این شه نمیخوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه همین شه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه و اهنگ فاز خوب و اهنگ قدیمی و اهنگ قدیمی میباشد.

محسن یگانه در سال 89 با انتشار آلبوم رگ خواب تا مدت‌ها در صدر بهترین خوانندگان ایرانی قرار داشت و آلبوم رگ خواب تا مدت‌ها جز بهترین آلبوم و پرفروشترین آلبوم مارکت موسیقی ایران بود.

آهنگ زیبا و عاشقانه سکوت قلبتو بشکن و برگرد نذار این فاصله این بیشتر از این شه که آهنگ ابتدایی این آلبوم بود با استقبال بسیار بالای مخاطبین مواجه شد. آهنگ نسبتا ریتمیک آن و فاز خوب این آهنگ آن را زمره بهترین آهنگ های ایرانی قرار داده. محسن یگانه خود زحمت شعر، موسیقی و تنظیم این کار را کشیده است.

 

دنیای موسیقی خوشحال است که محسن یگانه با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. سکوت اثری فوق العاده از محسن یگانه است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. محسن یگانه سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار سکوت بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود سکوت محسن یگانه جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست محسن یگانه که مربوط به انتشار سکوت میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی محسن یگانه با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ سکوت همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. محسن یگانه با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک سکوت تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای محسن یگانه در آهنگ سکوت لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن یگانه را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده سکوت به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، سکوت محسن یگانه قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن یگانه نیز با خوشحالی از انتشار قطعه سکوت حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. سکوت محسن یگانه تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن یگانه با انتشار آهنگ جذاب سکوت از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن یگانه نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ سکوت رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک سکوت محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مصطفی گفته:

عالی دمت گرم