دانلود اهنگ عبور محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – عبور

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام عبور با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عبور محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Obour Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – عبور

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – عبور

  من یه خونه روی آب طرد و سرد و بی پناه من یه مقصدم ولی همیشه اشتباه من یه ابر بی بخار یه غرور زیر پا آدمای زندگیمو اعتماد نا به جا آدما میان برن که رد بشم به زور رهگذر شدن همه هی عبور و هی عبور سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرو پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت وعده های رو هوا وعده های رو هوس از یه جا به بعد دلو باورای من شکست هی شکست و هی شکست اعتماد نیمه جون از سکوت تو سرم زخم حرف این و اون ترسم از غریبه هاست وقتی آشنا بشن حسرت و یه رد پاست آخرش برای من سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

حالا که در این روزهای پایانی سال بازار ترانه های جدی داغ است. محسن یگانه هم از این قاعدع مستثنی نشده و بعد از یک سال 98 اسراحت حالا قرار است تک آهنگ جدید ” خودخواه” را منتشر کند. اما در این مواقع به جای انتظار کشیدن برای اتشار آهنگ جدید، پیشنهاد ما موزیکی شویی ها به شما این است که خود را با گوش دادن به آهنگ های قدیمی یگانه که با آن ها خاطره دارید، سر گرم کنید.

به همین منظور آهنگ احساسی “عبور” را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. محسن یگانه این تک آهنگ عاشقانه را در سال 1396 منتشر کرد و ترانه سرایی و آهنگسازی آن را خودش انجام داده است. میکس و مستر کار هم به عهده ارش پاکزاد بوده است.

شما عزیزان می توانید در ادامه متن کامل این آهنگ غمگین را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان در دسترس قرار داده ایم.

 

محسن یگانه عبور را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران محسن یگانه را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از محسن یگانه که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران محسن یگانه قطعه عبور را جزو بهترین کارهای او می دانند. عبور محسن یگانه خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه عبور محسن یگانه را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه عبور محسن یگانه لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: