دانلود اهنگ عذاب محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – عذاب

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام عذاب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عذاب محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Azab Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – عذاب

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 17

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – عذاب

حالا که امید بودن تو در کنارم داره می میره منم و گریه ممتد نصف شب و دوباره دلم می گیره حالا که نیستی و بغض گلومو گرفته چه جوری بشکنمش بیا و ببین دقیقه هایی که نیستی اونقده دلگیره، که داره از غصه می میره عذابم میده این جای، خالی زجرم میده این خاطراتو، فکرم بی تو داغون و خسته اس، کاش بره از یادم اون صداتو عذابم میده این جای خالی، زجرم میده این خاطراتو، فکرم بی تو داغون و خسته اس، کاش بره از یادم اون صداتو عذابم میده، عذابم میده، عذابم میده، عذابم میده منمو این جای خالی که بی تو هیچوقت پر نمیشه منمو این عکس کهنه که از گریه ام دلخور نمیشه منمو این حالو روزی که بی تو تعریفی نداره منمو این جسم توخالی که بی تو هی کممیاره عذابم میده این جای خالی، زجرم میده این خاطراتو فکرم بی تو داغون و خسته اس، کاش بره از یادم اون صداتو عذابم میده این جای خالی، زجرم میده این خاطراتو، فکرم بی تو داغون و خسته اس، کاش بره از یادم اون صداتو عذابم میده، عذابم میده، عذابم میده، عذابم میده تا خوابتو می بینم میگم شاید وقتش رسیده بی خوابی می شینه توی چشمام مهلت نمی ده، نه دوباره نیستی تو شعرام حرفی واسه گفتن ندارم دوباره نیستی و بغض گلومو می گیره باز کم میارم حالا که امید بودن تو در کنارم داره می میره منم و گریه ممتد نصف شبم دوباره دلم میگیره حالا که نیستی و بغض گلومو می گیره چه جوری بشکنمش بیا و ببین دقیقه هایی که نیستی اونقده دلگیره، که داره از غصه می میره عذابم میده این جای خالی، زجرم میده این خاطراتو، فکرم بی تو داغون و خسته اس، کاش بره از یادم اون صداتو عذابم میده این جای خالی، زجرم میده این خاطراتو، فکرم بی تو داغون و خسته اس، کاش بره از یادم اون صداتو عذابم میده، عذابم میده، عذابم میده، عذابم میده، عذابم میده، عذابم میده، عذابم میده
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ غمگین و اهنگ ماشین و اهنگ قدیمی میباشد.

ناخودآگاه از یک اتفاق مطلع می شوی و آن اتفاق تو را از داخل ویران خواهد کرد. چه واکنشی نشان میدهی ؟؟ کمی واقعیت  نیاز است تا شما را از اتفاق جدای مطلع کند و آن زمان است که درهم می ریزید. عذاب می کشید و این عذاب برای شما بسیار سخت خواهد بود.

محسن یگانه خواننده پاپ ایران سعی دارد در موزیک خود به نام عذاب این موضوع را برای شما بازگو کند. در آهنگ محسن یگانه عذاب می شنوید که محسن می گوید” حالا که امید بودن تو در کنارم داره می میره منم گریه ممتد نصف شبو دوباره دلم میگیره” و این خود نشان از حکایتی تلخ دارد.

عذاب محسن یگانه جز موزیک های غمگین و آرام بوده که می توان در اوقات تنهایی و یا در ماشین گوش داد و با توجه به سلیقه لذت برد. هم اکنون می توانید اهنگ محسن یگانه عذاب را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کرده نمایید. امیدواریم با شنیدن این موزیک احساسی نهایت لذت را ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن یگانه را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده عذاب به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، عذاب محسن یگانه قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن یگانه نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ عذاب حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. عذاب محسن یگانه تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن یگانه با انتشار موزیک جذاب عذاب از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن یگانه نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ عذاب رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه عذاب محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
رضا گفته:

عالی بود . ممنون