دانلود اهنگ فکر تو محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – فکر تو

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام فکر تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ فکر تو محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Fekre To Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – فکر تو

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – فکر تو

  فکر تو تنها کرد منو از همه دورم کرد چشامو بستم رو همه عشق تو کورم کرد یخ زده بودم تو خودم عشق تو آبم کرد قبل تو آروم بود دلم عشق خرابم کرد فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد دیدی که عشقت کم نشد از دل دیوونم رفتم فراموشت کنم دیدم نمیتونم عادت هر لحظم شده فکر کنم اینجایی سهمم از عشقت این نبود این همه تنهایی فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

محسن یگانه اخیرا ما وهمه طرفدارانش را با یک اهنگ جنحالی و احساسی به نام “موهات” خوشحال کرد چر که پس از یک سال دوری از فضای موسیقی خبر انتشار دو تک اهنگ را به طرفدارانش داد. یکی از آنها “موهات” که به تازگی آن را شنیدیم و دیگری آهنگ “خودخواه” است. آهنگ خودخواه قرار است به زودی در یکی دو روز آینده منتشر شود که قطعا انتشار ان می تواند یک حسن ختام در سال 1398 برای طرفداران محسن یگانه عزیز باشد.

اما در این حین می خواهیم سری بزنیم به تک آهنگ عاشقانه “فکر تو” که یگانه در سال 1397 منتشر کرد. آهنگی با ترانه سرایی و آهنگسازی زیبای خودش. شما عزیزان می توانید این تک آهنگ ریتمیک را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل ترانه ار در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز محسن یگانه با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محسن یگانه در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده فکر تو را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که فکر تو محسن یگانه یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محسن یگانه و فکر تو او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محسن یگانه سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر فکر تو به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محسن یگانه امیدوار است با عاشقانه فکر تو بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت فکر تو محسن یگانه باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از فکر تو محسن یگانه لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: